1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Counter-Strike 1.6 Aim hukassa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi lauri_lr 27.09.2006.

  1. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nyt on CS ruvennu värkkämään. Eli pistin net_graph 3, jotta näen paljon on FPS, ping, loss ja chocke. FPS on aina 100, niinkuin pitääkin ja pingikin noin 60. Sitten astuu esiin pariskunta Loss ja Chocke. Olen lukenut jostain peliplaneetalta, että jos lossin ja/tai chocken kohdalla on enemmän kuin 0, yli kolmen panoksen sarjat eivät osu sitten mihinkään. Siinä oli sitten jotain ohjetta, miten nämä loss ja chocke saa alemmaksi, eli muuttamalla ratea, cl_updateratea ja cl_cmdratea. Pistin rateen 20000, updaterate 100 ja cmdrate 100, jolloin niiden pitäisi olla oikein, kun minulla on 512kb netti. Noo, kaikki oli ok, mutta nyt on lossia ja chockea alkanut tulemaan eikä tosiaankaan tunnu osuvan (luulotautia?). Olen koittanut muuttaa rateja, muttei tunnu auttavan. Missä mahtaa olla vikaa?
     
  2.  
  3. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Totta se on,jos chockea on niin ei 3 sarjoilla osu.Ei nuo cl_updaterate 101 ja cl_cmdrate 101 rate 20000 pakosti auta siihen sun chockeen.Sun kannattaa ite kokeilla vaihdella rateja ja noita kahta myöskin.HUOM.Parhaat ratet saa silleen,että itse säätelet niitä.Niin tein minäkin ja löysin hyvät ratet.Mun tietääkseni kun sulla on noin hidas kaista niin ei kovinkorkeita lukuja kannata mennä laittamaan.
     
    Viimeksi muokattu: 27.09.2006
  4. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuten sanoin, koitin muuttaa rateja, eikä tunnu auttavan.
     
  5. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaahas,no kuinkas monta kertaa olet kokeillut?

    ex_extrapmax 1.2
    ex_interp 0.5 <--- Nuo ovat minun käytössä olevat sellaiset.Eli jotain samankaltaisia lukuja laittelet. Nuo komennot kait vähän vaikuttavat chockeen/osumiseen tesmis niitä vaihdella myöskin. Voi olla,että tiedät nuo komennot jo.
     
  6. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Reinstall cs:lle niin nyt toimii. Mutta nyt tuo tähtäin kun ampuu niin lähtee vaeltelemaan maille halmeille. Tosi vaikeaa pelata.
     
    Viimeksi muokattu: 14.10.2006

Jaa tämä sivu