1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N70 päivitys

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi ripurapu 25.09.2006.

1. ripurapu

ripurapu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

Päivitin tossa yks ilta N70 softan -Nokia Software Updater- ohjelmalla.
    Sen jälkeen puhelin on kaatuillut useaan kertaan päivässä. Sammuu ja käynnistyy ilman että kysyis PIN-koodia. Koitin päivittää saman eli uusimman version uudestaan päälle mutta ei auttanut vaivaan. Nykyinen versio on V 5.0616.2.0.3 24-04-06 RM-84. Ennen päivityksiä ei ollut ilmennyt minkäänlaisia vaivoja. Harmittaa kun piti mennä sössimään. Ajattelin vain että olis tullut ehkä nopeammaksi.

2.  
  3. Seimai

Seimai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäiskö ton N70:n tulla nopeemmaksi uudella päivityksellä??? Mua ottaa kupoliin sen hitaus!!! Argh... Pitää varmaan käydä liikkeessä päivittämässä se että se toimisi kunnolla!!!

4. donkeyjr

donkeyjr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse omistan saman puhelimen ja kävin tuota päivitystä liikkessä kysymässä niin siellä minulle sanottiin että ei se päivitys juurikaan vaikuta... ainut kuulemma mikä auttaa on että sammuttaa puhelimen 2 kertaa viikossa niin toimii kuulemma paremmin... itsellä ei tule viestit perille jos ei sammuta aina välillä puhelinta...

Jaa tämä sivu