Kootkaapa rautagurut konepaketti seuraavin ehdoin: 1. hinta noin 800e 2. kunnon pyöritys raskaaseen photoshoppaukseen ym. graafiseen työskentelyyn. 3. mitä hiljaisempi, sen parempi 4. ei pelaamiseen 5. XP ja laserhiiri mukaan, muuten pelkkä keskusyksikkö riittää Kts!
No en varsinaisesti ole guru, mutta kaippa minäkin voin ehdottaa. Tämä tässä on linkki, kun painat sitä, se aukeaa. Menee hiukan yli kun lisätään hiiri, mutta hintahan ei ollut tasan tarkkaan 800e? Näyttiksen voisi vaihtaa vielä silent-malliin jossa ei ole tuuletinta.
Onko muuten nuo Amd dual coret yhtä hyviä kuin Intelin? Halvempia ainakin näyttäisivät olevan. Itse ajattelin ensiksi koneen perustaksi Intelin Dual Corea ja Intelin emoa, jossa on Gma3000 mukana. Lienee tehokkaampi tuo laittamasi paketti.
No ehdottomasti kannattaa laittaa intelin kokoonpanolle. TeppoI saa laittaa pakettia sitten tiedän että hän ossaa. Itse en jaksa ruveta räpeltään. Sori
En laittanut C2D:ta koska ei mahtunut budjettiin. Ja jos uskot selviytyväsi integroidulla niin, Sitten tällänen Jos budjetti taipuu niin toisen muistikapulan voisi lisätä.
Kiitoksia. Taidan lähteä Intel pohjalta niin että koneeseen jää päivitysvaraa (muistit ja näyttis). Onko noissa E3000 ja E4000 prossuissa muuten huomattavaa eroa?
Mun ehdotus -> ___EI MITÄÄN___ Tossa on hiljainen ja toimiva kotelo! EDIT: Linkki meni vähän väärin EDIT2: Argh, nyt meni plörinäksi... Unohtakaa koko juttu
Tossahan on Sebbe kaksi emolevyä ja kaikki . Ei vaan, meinaatko että toi Asuksen emo on yhtä hyvä kuin Intelin. Halvempi ainakin, siitä plussaa.
AMD on ihan yhtä hyvä kuin Intel-hivenen viileämpi ja hinta-laatusuhteeltaan parempi olkooonkin että hitaampi. Näytönohjain GMA3000 on tasan tarkkaan hitaampi kuin 7600GS joten AMD ála Teppo1 on parempi kuin Core6300 GMA:lla. Nopeusero on AMD:n ja Intelin välillä vain testiohjelmissa ja ei iso niissäkään. Kaikissa puolueettomissa testeissä on todettu että "either way you can't get wrong!"
Älä vaan pistä linkkejä näistä. Jos päivät pitkät tätä tekee niin pienikin ero riittää. Eli näyttiksellä ei ole oikeastaan merkitystä tässä paketissa.