Esikatselumonitori Premiereen

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Knave 19.09.2006.

1. Knave

Knave Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ViewSonicin TV yhdistettynä koneeseeni HDMI / DVI -adapterilla, näytönohjain on NVIDIA GeForce FX 5500. Merkeillä ei kyllä kummemmin väliä pitäisi olla...

Harrastan editointia ja Adobe Premiere 6.5:llani on tullut työstettyä jos jonkinlaista. Nyt minulla vain on sellainen ongelma, että olisiko mahdollista vihdoinkin toteuttaa pitkäkestoinen unelmani esikatselumonitorista? Siis saisinko premieren esikatselumonitorin tv:seeni?

Premiere proolla voi vetää työskentelytilan monitorin tv:n puolelle, mutta 6.5 sitä ei saa ohjelman rajojen ulkopuolelle. Koko Premieren voi vaivatta siirtää TV-näytölle, mutta kun tahtoisin pelkän esikatselun.

Onnistuisiko?

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Helpoin ja käytännössä yksi parhaita tapoja tehdä telkkarista esikatselumonitori on kytkeä tietokoneen ja telkkarin väliin miniDV kamera jossa on dv-in liitäntä, jos ja kun sellainen on käytettävissä. Kaikkien editointiohjelmien kanssa tuo ei onnistu mutta Premierellä kyllä...
    http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?p=1730333&highlight=premiere+esikatselu+dvin#1730333

Näytönohjaimen kautta kun tunnetusti ei koskaan saada täysin oikeaa kuvaa jolla tarkistaa lomitukset, rajaukset niin ettei osa teksteistä jää lopullisesta tuotteesta näkymättömiin jne...

4. Knave

Knave Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps. Editointikorttiahan minulla ei ole. Näytönohjaimen kautta menee tosiaan piuhat...

En taida ruveta esikatselumonitoria käyttämään, jos tosiaan "helpoin" tapa on kameran kanssa sähläillä.

Jaa tämä sivu