1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd2svcd ja tekstitykset

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ZacHarias 19.09.2006.

  1. ZacHarias

    ZacHarias Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ois yks perustavan laatuinen ongelma. Elikkäns ensin mulla on avi tiedosto ja siihen ajastetut tekstit .srt muodossa. Käännän avin dvd2svcd ohjelmalla dvd muotoon ja teen dvdlab2:lla siitä dvd:n irtosubeilla. Jossain vaiheessa leffan ajoituksiin tulee joku virhe kun valmiilla dvd:llä noin 10min jälkeen tekstit alkavat tulla 1-3 sekuntia liian aikaisin. mitä pidemmälle elokuva etenee sen pahemmin tekstit ovat pielessä. Mikähän mahtaa olla vikana kun ennen ei ole moista sattunut vaikka teen kaiken samalla tavalla kuin ennenkin?Olen vaihtanut dvd2svcd:n versiota uudempaan ja vanhempaan ja tulos on aina sama. Decooderina on Cce 2.5 ja dvd2svcd:n asetuksiin en ole koskenut.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Toimivatko ne AVI:n ajastetut tekstit oikein tuon DVD-Video (m2v + mp2/ac3) yhdistelmän kanssa (eli ennen authorointia)?
     
  4. ZacHarias

    ZacHarias Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei toimi, tuntuu että dvd2svcd:ssä leffan ajoitukset muuttuu. Jotenkin se "venyy" loppua kohti.
     

Jaa tämä sivu