Nortonin oisin hankkimassa.

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi DataTomi 17.09.2006.

1. DataTomi

DataTomi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Niin piti tässä kysyä,kun en oo tosta nortonist niin tietonen,mutta kamut suositteli sitä,niin mitä eroo siinä antiviruksella on kun internet-securityllä?Kumpi kandeis ostaa.Oisko se antiviruski hyvä?

2.  
  3. Lerppu

Lerppu Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Viimeksi muokattu: 17.09.2006
  4. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    minä en ainakaan itse pidä liiemmin nortonista.. on aivan hirveän raskas ohjelma.. uskon että jos sinulla on koti kone kyseessä niin ilmaisetkin ohjelmat riittävät.. ei tietenkään pakko.. jos päädyt ilmaisiin niin kannattaa ladata palomuuriksi zonealarm, virustorjunnaksi active virus shield ja spywaren estoksi vaikka spywareblaster, winpatrol ja sitten vielä vaikka windows defender.

Viimeksi muokattu: 20.09.2006
  5. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Zonealarm on mun mielestä aika kauhee ainaki...

6. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Norttoni ihan hyvin suojannut konetta.. hieman kevyempikin voisi olla.. Norton IS 2005 on käytössä..

Nyt vain ihmetellyt olen kun päivitykset viimeks tullu 13 pvä ja ei uusia ole..

7. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen myös Norton internet securityä. Eikä ole raskas käyttää ollenkaan mikäli sinulla on suht nykyaikainen kone.

Itse olen käyttänyt noita ilmaisohjelmia lähinnä kakkos tai kolmos koneissa mutta pääkoneessa aina norttonia.

8. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    mul oli norton ennen.. ihan ok se kai toimi mut se ei koskaan sammunnu.. aina ku sammutin konetta niin tuli "sammutetaanko ccApp" ja se käynnistykin kauhian hitaasti..:) mut se oli mun koneel, joka nyt ei oo mikää erikoi.. 512ram +3200 amd

9. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Norton Internet Security 2005 on käytössäni, ja selaimena IE 7.
    Eikä yhtään virusta ole ikinä tullut koneelleni, eikä myöskään PopUpit häiritse.

Joten minä sanoisin näin: Jos koneessasi on tehoa & muistia sekä haluat parasta niin hankit sen Norttonin Interner Securityn koneellesi ja elämästäsi tulee paljon helpompaa kun ei tarvitse murehtia virusturvasta.

Jaa tämä sivu