1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG: 42PC1RR plasma

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Nixu70 17.09.2006.

  1. Nixu70

    Nixu70 Member

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. Vivo

    Vivo Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2003
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tilasin kyseisestä tv:stä mallin(42PC1R), jossa ei ole kovalevyä.

    Kaverilla on sama laite ja testaamaan sitä kaikenlaisessa käytössä: tietokone, tv, digitv, dvd ja tietokoneelta tulevalla hd-materiaalilla. Heti päällimmäisenä laitteesta huomasi mustan sävyn, se on oikeasti musta. Se on turhan harvinaista nykypäivän telkkareissa. Hd-kuva näyttää hyvältä ja yhteensopivuus tietokoneen kanssa on erinomainen. Ruudunpäivityksessä on myöskään havainnut mitään ongelmia, nopeissa sivuttaisliikkeissä ei ollut mitään havaittavaa nykimistä. Yllättävää kyllä myös Suomen surkea digitv näyttää katseltavalta. Pikselöitymistä oli havaittavissa subtv:n ohjelmistossa, mutta jokainen tietää minkälaatuista sen alkuperäismateriaali on. Se oli jokatapauksessa kuitenkin hyvin katsottavaa.

    Mulla se tulee lähinnä htpc ja digitv käyttöön. Kyseisessä mallissa yhdistyy hyvin tarkka kuva ja sitten toisen äärilaidan digitv:n katselu ominaisuudet. Vielä kannattaa muistaa, että TV:lle on myönnetty arvostettu Eisa-palkinto ja sen hintakin on hyvässä luokassa. Eli ei mikään huono ostos.
     
  4. Imperat0r

    Imperat0r Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu todella kohtuuhintainen ja asiallisilla spekseillä varustettu tv. Itse päädyin tähän malliin (42pc1rr).

     

Jaa tämä sivu