Kertokaas mitä seuraavaks kannattas koneessa päivittää kone tällä hetkellä:msi k8n neo 2, Amd 64 3000+, sapphire X800GT 256mb, 1024ddr pc-3200,nexus breeze (350w). olen ajatellu et jos vaihtas prossun amd 64 4400+ x2:seen, mut onko suuriakin eroja kun pelaan enemmän kuin "sovellan" ja jos on niin miten paljon tuon prossun vaihto vaikuttaa? ei tarviis sitten vaihtaa näyttistä, muisteja eikä emoo! jos näyttiksen vaihtas ni suositelkaa jotain agp näyttistä ja riittääkö powerissa potku siihen mikä se nyt sitten onkaan?
Ainoa järkevä vaihto näytönohjain puolella olisi 7800GS:ään, Prossun tietysti voi vaihtaa mutta se ei suurimmissa määrin vaikuta pelinopeuteen.
Jep... Kyllä tuo poweri riittää,ellet sitten vaihda koko systeemiä emoineen prossuineen päivineen ynnä tietty huippuluokan näyttis kehiin...vaikka eihän tuo Nexus kai niitä parhaimpia 350 Watin luokassa ole...?
Niinpä, kuten kai Sinäkin? Itse olen ihan tyytyväinen omaani; 12 V linjakin huitelee kovassakin kuormituksessa reippaasti 12 voltin yläpuolella...