1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ubuntun asenus ongelmia

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi GoldStorm 08.09.2006.

1. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs kysyisin nyt tälläistä kun yritän asentaa Ubuntua niin tulee joku virhe ettei voitu suorittaa jotain tiedoston järjestelmän juttua yritän siis asentaa Linuxia ulkoiselle kovalevylleni, apua kiitos

Edit:
    Tässä tarkka virheilmoitus: Ei voitu luoda tiedostonjärjestelmää tuo ilmenee kun olen asentanut 15% linuxia, lueskelin tuolla noita foorumeita ja muistin vielä sanovani että mulla on siis käytössä LiveCD älkää vaan sanoko että se aiheuttaa tuon ongelman

Viimeksi muokattu: 08.09.2006
  2.  
  3. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    LOL :)

Kyllä ton perusteella on aika mahdotonta sanoa yhtään mitään...eli jos apua oikeasti kaipaat, niin kerro [bold]tarkka[/bold] virheilmoitus...

4. urnin

urnin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on sellanen epäilys, ettei tällä foorumilla ole kauheasti sellaisia ennustajia, jotka arvaisivat mikä virhe on tullu :(

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Ubuntuforumin henget ovat joskus maininneet että ulkoiselle usb-kovolle asentaminen voi olla kinkkistä, itse en ole perehtynyt aiheeseen, mutta vastauksia kannattanee hakea sieltä.

www.ubuntuforums.org

Jaa tämä sivu