Mikä on rikki?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi peex 02.09.2006.

1. peex

peex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eilen kaikki toimi vielä hienosti. Tänään aamulla kun laitoin koneen päälle näyttöön ei tullu kuvaa ollenkaan, hetken buuttailun jälkeen näyttöön tuli kuin tulikin kuva. Työpöydälle päästyäni näyttö pimeni ja kone meni jumiin. Taas parin buutin jälkeen sain näyttöön kuvan ja pääsin jopa starttaamaan erään pelin, sitten taas näyttö pimeeks ja kone jumiin.. Sammutin koneen ja juuri kun olin lähdössä pois, kone lähti itsestään käyntiin ....wtf...? Sammutin koneen uudestaan ja olin lähdössä, niin TAAS se lähti itsestään käyntiin. Aloin testailemaan uudestaan ja pääsin jälleen siihen peliin asti, kunnes iski hervottomat, koko näytön täyttävät grafiikka bugit. Tämän jälkeen näyttöön ei ole tullu oikeestaan ollenkaan kuvaa, kerran oon päässy biossiin.

Niin.. Tuntuisi, että toi näytönohjain on rikki (r9600xt) ja samalla tuntuis, että poweri on rikki (fortron 350w), kun se tollee ittestään lähtee käyntiin, mutta tuskin kaksi laitetta voi mennä rikki yhden yön aikana, itsestään...

2.  
  3. MannFred

MannFred Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mee testaa toi näyttis/poweri sitten kaverilles jos epäilet niitten hajonneen.

4. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rikkinäisen powerin testaaminen toisessa koneessa ei ole vältämättä kovin terveellistä, jos poweri sanoo poks ja käräyttää samalla kaverin koneen...

5. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onks sulla jännitemittaria,niin saisit
    mitattua powerin jännitteet,sitten näkis,
    että oliskos poweri hajalla.

6. MannFred

MannFred Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sanoin ton mun asian vähän huonosti :p kokeile siis toisella powerilla käynnistää konettas.

7. peex

peex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toisella näytönohjaimella ainakin tuntuu toimivan.. Saas nähä miten käy.

Jaa tämä sivu