Eli on nyt silleen että saisin nokia 6600 hintaan 100e tai nokia 7610 hintaan 90e. Eli kumpi minun kannattaisi ostaa? Lisätkää perustelunne, pelkkä "Osta tuo 7610" ei riitä.
Ostaisin sinuna 7610 [bold]koska:[/bold] 1. Siinä on [bold]suht[/bold] hyvä kamera jos haluaa tallentaa jotain pieniä maisemakuvia etc... 2. Mielestäni 7610 on kätevämmän kokoinen ja hienompi kuin 6600. (maku asia) 3. Kyllähän tuo 10 € ero jo tuntuu ;E
Ehdottomasti 7610. Paljon uudempi puhelin. Kannanttaa symbianeissa muistaa että mitä uudempi puhelin, niin sitä nopeampi se on. Siis käyttöliittymä yleesäkin.
Elikkäs, tuo 6600 potkittiin listalta pois, nyt olisi viimeinen päätös. Ostanko nokia 7610:n vai 6630:n?
7610 etuna 6600:seen vielä se että siihen saa datakaapelin, 6600 joutuu leikkimään bluetoothilla jos haluat käyttää datasuitea. 6600:sessa on viel oma datasuite joka on ihan susi. 6630:sessä on parempi kamera, ja lisäksi 3G. Sekä fiksumpi näppäinjärjestely. Itse ostaisin 6630 jo pelkästään näppäinjärjestelyn takia. Riippuu tietysti ihan hintaerosta.
6630, ehdottomasti. --> parempi kamera (1.3mpix 1.0 mpix), nopeampi valikoissa, nopeampi datasiirto (3g), tukee suurempaa muistikorttia, näppäimet paremmassa järjestyksessä -> helpompi käyttää. Tosin se on vähän isompi, mutta ei noista kumpikaan mitään pieniä muutenkaan ole.
Noh, ostin tuon 7610:n. Hintaeron takia. ^^ Minulle riittää hieman huonompikin. Sitäpaitsi tämä on hyvä.
Ostin 6630 ja on hyvä, hyviä kuvia tulee, puhelinta on helppo ja kiva käyttää, netti pelaa kyllä hitaasti mutta en sitä paljoa käytäkkään kun on tämä kone.