Terve kaikki. Nyt olisi sellainen tilanne, että tarvitsisin uutta adsl-modeemia. Sillä olisi tarkoitus jakaa nettiyhteys kahteen koneeseen ja kotiverkon luominenkin pitäisi onnistua. Ennen minulla oli käytössä telewellin ea400 ja se toimi todella hyvin ilman minkäänlaisia ongelmia. Haluaisinkin mieluiten pysyä edelleen telewellin tuotteissa. En kuitenkaan tiedä, että mikä näistä uusista malleista olisi paras hankinta. Ainakin tällaisia malleja näytti kaupoista löytyvän: EA201, EA501, EA510 v3. Joten mitä suosittelisitte? Vai kannattaisiko kenties siirtyä jonkun toisen valmistajan tuotteisiin?
toi EA-501 ainakin minulla toiminut hyvin.. ei ole juminut tai muuta, ainoastaan ukkosen jälkeen joutunut boottaamaan modeemin sen jumittua..
No juuri tuota minäkin ajattelin. Osaatko muuten sanoa, että mitä eroa on EA-501 ja EA-501v3 modeemeissa?
EA-501v3 on uudempi (taitaa olla nopeampi suoritin) ja siihen saattaa tulla tulevaisuudessa mahdollisuus käyttää jotain toista käyttöjärjestelmää (esim. Linux:ia), tosin tämä nyt ei kaikki kiinnosta =) Noita 501v1 tai 501v2 laitteita ei varmaan ole myynnissä kun ainut valmistettava malli tuosta 501-sarjasta on nykyään tuo EA-501v3.
Juu just kävin minäkin eilen hakemassa verkkokaupast tuon EA-501v3 viel pitää odottaa että netti aukeaisi 8 päivä tässä niin näkisi miten tuo toimisi mutta luotan että se toimii hyvin.
Itse hommasin tuon 501:sen ja kuinka ollakaann meni vaihtoon sen siliän tien. Tämä johtui siitä, että kun laittoi virtuaalipalvelimen pystyyn niin modeemi halttasi muun liikenteen lähes kokonaan. Voi olla, että itse modeemissa oli vika tiedä häntä. Mutta kun vaihdoin 510 malliin, niin tuo ongelma katosi ja kaikki toimii.