Windows Vista Beta 2 asennus ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi OkT 29.08.2006.

1. OkT

OkT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tässä on ongelma, sain betan assemblystä mutta mukana tuli kaks levyy x86 ja x64...
    1.Kumpi noista on 32 bittinen?
    2.Voinko pitää vistaa xp:n rinnalla että käynnistäessä päätän kumman käynnistän?
    3.Jos voi niin voinko käyttää xp:llä olleita tiedostoja kuten musiikkia vistassa.

Ja kovalevyä ei ole osioitu eli vaan yks osa on, kun jotkun sano että voisin asentaa toiselle osiolle...

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    1. x86 on 32-bittinen
    2. Itsellä on XP sata-levyllä ja vista asennettu jälkeenpäin IDE-levylle, joka on primary masterissa kiinni. En ole millään onnistunut kummankaan winukan bootloaderia konffaamaan niin, että tulisi käynnistysvalikko. Tosin itsellä oli kyllä vistan asennuksen aikana tuo XP-levy irti. Voi olla että jos ois kiinni ollut, olis bootloaderi tullu itsestään. Kokeilemalla selviää.
    3. Voit

Jos kovo on yhdessä köntissä niin sitten täytyy vaikka Partition magicilla "irroittaa" siitä yhdestä osiosta vähän tilaa toiseksi osioksi.

4. OkT

OkT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi kiitos viimein jotain valaistusta asiaan mutaa silti mulla ku on vaan yks kovo eli voinko asentaa ne rinnakkain jos oon osioinu ton kovon? Ööh.. tuli pikku epäilys, mist nään että onko kone 32 vai 64 bittinen. (Luulen että 32 mut en o varma.)

Viimeksi muokattu: 29.08.2006
  5. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ainakin XP tunnistaa edelliset asennukset jos kyseinen levy on kiinni ja asentaa käynnistys valikon luulisin saman toimivan vistassa.
    EDIT: jos kovossa on kaksi osiota niin voi asentaa vistan toiseen osioon.

6. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu