1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

spiderman

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi stimpy 12.06.2002.

1. stimpy

stimpy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no joo mulla ois onkelma!!!!
    imasin just ton spiderman leffan enkä saa sitä toimaamaan. kertokaas minkä ohjelman tarvin et saan kattottua sen.
    ja leffa on tollasta muotoa tai siis nimeltään (Spiderman.SVCD.TS-Centropy.)

2.  
  3. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Se on SVCD, tarvit MPEG-2 -kodeekin ja ilmaisia ei ole kovinkaan helpolla saatavissa. Helpoin tapa on katsella klippi PowerDVD XP 4.0:lla.

4. stimpy

stimpy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no dRD ooksä nyt aivan varma ettei siihen löydy muita ohjelmia. kävin kattomassa niin siitä ohjelmasta on vain kokeilu versio,jolla ei voi kattoa koko leffaa enkä viittis ostaa sitä yhen leffan takia...

5. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Mutta et kuitenkaan myöskään viitsinyt ostaa elokuvalippua ja katsoa elokuvan _laillisesti_ parempilaatuisena vaan imuroida sen netistä?

Yksi vaihtoehto on, että etsit kaverin kenellä on SVCD:stä tukeva black-box DVD ja poltat leffan Nerolla SVCD:ksi. Sitten vain kaupan kautta ja leffaa katsomaan.

6. Jaanz

Jaanz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    AsusDvD 2000 (sama kuin PowerDvd) kautta katselin, muutat vain file modeksi sieltä sen ja käyt kansiot läpi.
    Eka CD:ssä on 2 pätkää, eka on Centropyn intro ja tokassa on sitten se leffa itse.
    Muistaakseni mulla kyllä mediaplayerikin avasi ks. leffan, kesti vain hetken (tuntui ikuisuudelta, varmaan 1min meni), mutta näkyi kuitenkin.

7. niko_kup

niko_kup Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koitappas muistaakseni täältäkin saatavaa Elecard MPEG 2 Playeria...

Jaa tämä sivu