no joo mulla ois onkelma!!!! imasin just ton spiderman leffan enkä saa sitä toimaamaan. kertokaas minkä ohjelman tarvin et saan kattottua sen. ja leffa on tollasta muotoa tai siis nimeltään (Spiderman.SVCD.TS-Centropy.)
Se on SVCD, tarvit MPEG-2 -kodeekin ja ilmaisia ei ole kovinkaan helpolla saatavissa. Helpoin tapa on katsella klippi PowerDVD XP 4.0:lla.
no dRD ooksä nyt aivan varma ettei siihen löydy muita ohjelmia. kävin kattomassa niin siitä ohjelmasta on vain kokeilu versio,jolla ei voi kattoa koko leffaa enkä viittis ostaa sitä yhen leffan takia...
Mutta et kuitenkaan myöskään viitsinyt ostaa elokuvalippua ja katsoa elokuvan _laillisesti_ parempilaatuisena vaan imuroida sen netistä? Yksi vaihtoehto on, että etsit kaverin kenellä on SVCD:stä tukeva black-box DVD ja poltat leffan Nerolla SVCD:ksi. Sitten vain kaupan kautta ja leffaa katsomaan.
AsusDvD 2000 (sama kuin PowerDvd) kautta katselin, muutat vain file modeksi sieltä sen ja käyt kansiot läpi. Eka CD:ssä on 2 pätkää, eka on Centropyn intro ja tokassa on sitten se leffa itse. Muistaakseni mulla kyllä mediaplayerikin avasi ks. leffan, kesti vain hetken (tuntui ikuisuudelta, varmaan 1min meni), mutta näkyi kuitenkin.