1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Inactive, pitäisikö olla näin?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Lumikki 17.06.2003.

  1. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun rekisteröidyin tänne foorumiin ensimmäistä kertaa, niin siitä asti on minun status ollut inactive? Pitäisikö sen olla näin vai pitäisikö siinä lukea newbie tai jotain muuta?

    PS: Tuo edellinen inactive ketju oli liian vanha jotta sinne voisi kirjoittaa, siksi uusi.
     
  2.  
  3. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Onhan sähköpostiosoite voimassa minkä kirjoitit kun rekisteröidyit?
     
  4. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei sen pitäs olla toi newbie uusilla käytäjillä , inactive on joko baanit saanut tai ei löydy toimivaa sähkköpostiosotteta .
    Yhden asian unohin se osote oli monella tässä vasta inactivena mulla kans koska piti uudelen activoida käyttäjätunnus , mutta ylläpidonpojilla tais takerrella silloin serverit jonkin verran että oli vikkon activoimisen jälkeen inactivena mulla. koska ad foorumeilla ole automaatista systeemiä noihin staatuksiin.
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2003
  5. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakkohan se on olla oikein kun se tunnus pitää vahvistaa sähköpostissa tulleella linkillä ennen kuin pääsee edes kirjoittamaan tänne.

    No, mä olen sen verran uusi täällä että ehkä se vain ei ole activoitunut vielä. Katsotaan viikon päästä uudestaan =)
     
  6. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    koskas toi newbie titteli häipyy, on tääl jo jonku aikaa pyöritty ja vieläpä päivittäin lähes ja HUOM! [bold]afterdawn on laitettu jopa kotisivuksi[/bold]

    edit: komento takas, se oliki vaihtunu jo :)
    ..ei sitä kaikkee ain huomaa
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2003
  7. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ainiin :) totta puhut, en muistanut tuota kun on JONKIN verran aikaa kun tänne rekisteröidyin..
     
  8. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    To-do -lista #3:

    Korjaa suomiforumeiden userstatus rekisteröityessä, vaadi aktivointia ja muuta aktivoitaessa status Newbieksi.

    ...tulossa :)

    EDIT: Siis edellisen kerran kun päivitin finforumeiden forumsoftaa, sinne jäi outo userlevel-kukkanen elämään, eli käyttäjä voi olla aktiivinen, mutta statuksena komeilla "inactive".
     
    Viimeksi muokattu: 18.06.2003

Jaa tämä sivu