olen joku aika sitte laittanut uuden koneen ja nyt alkaa ilmetä pieniä ongelmia. sillon tällön kun lataan joitan kuvia tai tai tiedostoja niin kuvan tallentanen kestää pahimmillaan minuutin(siis se tiedoston tekeminen koneelle ei lataus). ja kun MapleStory nimistä peliä pari tuntia olen pelannut ja suljen pelin niin käynnistä nappula on kadonnut. Käynnistä nappi toimii mutta sillä ei vain ole kuvaketta ja kaikkien ohjelmien latausaika nousee. ja sitten tietokonen harvoin buuttaa ittensä. Kokoonpano: Amd Athlon 64 X2 3800+ Asus M2N-Sli Deluxe Gigabyte Geforce 7900GT Seagate Barracuda SATAII 300GB Kingston DDR2 667MHz 2GB BeQueit! DarkPower Pro 430W
Olen tarkistanut koneen Pandalla ja Ad-Awarella ja poistanut haitta ohjelmat, yhtään virusta ei löytynyt. ja nyt justiin eheytän kiintolevyjä. en ole vielä ainakaan huomannut mitään parannusta. toimiiko muuten serial ata ja serial ataII kiinntolevyt hyvin yhdessä?
Olen tarkistanut koneen Pandalla ja Ad-Awarella ja poistanut haitta ohjelmat, yhtään virusta ei löytynyt. ja nyt justiin eheytän kiintolevyjä. en ole vielä ainakaan huomannut mitään parannusta. toimiiko muuten serial ata ja serial ataII kiinntolevyt hyvin yhdessä?