1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung SGH-Z500 herätysäänen voimakkuus

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Ikinuari 18.08.2006.

  1. Ikinuari

    Ikinuari Member

    Liittynyt:
    30.12.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vuosia Nokian kännyköihin mieltyneenä menin sitten vaihtamaan Samsungiin ja erehdyin sitten tekemään kahden vuoden sopimuksenkin. Perkele.

    Eli itse asiaan. Nokian malleissa soittoäänen voimakkuuden säätö vaikuttaa myös herätysäänen voimakkuuteen, mutta Samsungin malleissa ei. Ei ainakaan kyseisessä mallissa. En tiedä kuka idiootti on mennyt kehittämään softaa niin että pari sekuntia herätys soi hiljaisena johon itse kyllä herään, mutta sitten alkaa jumalaton mekkala äänen noustessa suoraan maksimiin ja paniikkitokkurassa sitten yritän sählätä masiinaa hiljaiseksi.

    On miellyttävimpiä tapoja kuolla sydäriin, mutta ei näin. Tällä hetkellä mietin vain voiko vitutukseen kuolla. Eikö ole mitään softaa millä tuon ongelman voi ratkoa ilman että pitää erikseen ostaa herätyskello? Vai pitääkö vain etsiä erittäin hiljainen herätysääni niin ettei se maksimillaan aiheuta mulle ja eukolle rytmihäiriöitä.
     
  2.  
  3. Ikinuari

    Ikinuari Member

    Liittynyt:
    30.12.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nooh...

    Eräs ratkaisu tässä elikkä ongelma hoituu MVC-MA7-SMAF softalla. Filut ensin Samsungin PC Studiolla kovolle ja kyseisellä konvertointisoftalla master volume säätö 100% > 30%. Riittää että ees yhden soittoäänen voi säätää herätykseen sopivalle äänenvoimakkuustasolle. Mut tämä siis tästä.
     
  4. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]Ikinuari[/bold][​IMG]

    niin itekkin olen jälleen petty PASKAAN ohjelmointiin Samsungissa ite on Nokia 6630 omaksi saatu työ puhelin ja ennen Samsung e700 -> e730 -> ja NYT Z-300 ajattelin että Samsung 3g puhelimessa on asiat korjattu mutta paskan marjat

    - PASKA mega pixeli kamera
    - ei voi poistaa samsun salää puhelimesta ( tehdas soittoaaäni \ kuvia\ videoita ym menuja)
    - paljon "kehuttu" stereo kaijutin on paska
    - kaikki näppäimiä ei voi valita mikä tekee mitäkin ( nokiassa voi)

    + Samsung on aina osannut tehdä tyylikäitä puhelimia
    + lappä\ simpukka muotoilu ( tosin nyt myös nokialla )

    noita kaikki on verrattu Nokia 6630 ja Sympian S60 järjestelmään S60 on kunkku softa ja Nokia rules onneks en kärsinyt kuin 100€ kun ostin tän z300 joka oli ollut vitriini näyte kappale ( ei hypistely kapple) eli minä olin eka joka latasin siihen akuun virtaa

    eli itekkin etin millä voi noi lukitut tiedostot poistaa

    musta tyhmää pistää samsung puhelimeen samsung omaa roskaa minähän jo ikävä kyllä ostin sen luurin niin ei sitä enään tarvitse mainostaa taas joku äly vapaa insi nöörin keksintö GSM puhelimia lukuun ottamatta samsung tekee asiallisia tavaroita niin miks ne ei osaa tehdä puhelimia tai lähinnä ohjelmistoa niihin koska kokonaisuus ratkaisee ja vaikka olis koinka hyvä fyysinen puhelin niin jos on paska softa kuten Z300 on niin puhelin muutuu lähes käyttö kelvotomaksi
     

Jaa tämä sivu