Tere! Minulla on nytt 256mb ddr 333 mhz pc-2700 non ecc rammia, ja haluaisin uudistaa sen 2048mb mutta en oikeastaan löydä hyvää verkko kauppaa mistä voisi ostaa juuri tälläistä muistia. Olisin kiitollinen joss voisitte laittaa pari sivua ja vinkkejä mitä voisi uudistaa 2600+ (1,91 Ghz) Amd Athlon 256mt DDr-muisti 80 gb kiintolevy (aijon uudistaa) Dvd-asema Kirjottava cd asema 48x nopeuksinen ati radeon 9200 128 mt näyttömuistia tämä lista on koneen etu päässä ja vielä sellainen extra kysymys että onko minun ati radeon 9200 hyvä? kaveri sanoo että pitäis uudistaa :/ mutta en oikein usko häntä Kiitos -Teh_HeRo
Jos et pelaa niin pärjäät sillä, muuten se on museokamaa Mihin tarvitset 2048mb muistia? eikö 1024mb riittäisi, windows käytössä et kyllä mitään eroa noiden kahden välillä huomaa.
Museokamaa jaa ehkä niin pelaan kyllä useita pelejä mutta kyllähän sitä lagitusta tulee vähäsen (joskus) 2048 mb muistia tarttisin tulevaisuuteen pelithän tarttee vaan enemmän ja enemmän. juuri nytt tarttisin vähintään 1024 world of warcraftiin todella ärsyttävää pelata minumun requimentsien ala puolella (tarttee 512mb) :/ itelläshän sinulla on 2048 mb muistia huomasin just äsken mutta joss pitäisi ostaa uuden koneen niin on vielä 1000 euroa kesätöistä jäljellä
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=34682,31972,39299,41322,44599,45180,22123 Toi olis aika kova.
ja nuo myy kaikki osat? kuinka kauan luulet että pitää odotella? kiitos todella paljon taidan ostaa tälläisen!!!!
Mun 8 vuotta vanhalla kakkoskoneellakin pärjää perustarkoituksissa tolla pärjää monta pitkää vuotta jossei itsekeskeinen MS kehitä vistasta vielä väkevämpää.
kysyisin vielä että laittaisinko Linuxin vai wintoosan? on aika usein lani paartteja eli siinä on wintoosa parempi (ei olla saatu toimimaan wintoosan ja linuxin välillä)
Voit oikestaan asentaa sen mikä paremmalta tuntuu, tai mistä pidät enemmän. Mutta jos et osaa päättää, niin voithan asentaa vaikka molemmat (eri osioille tietenkin).