TFT näytön vasteajoista?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi neon8 16.08.2006.

1. neon8

neon8 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elis minkä lainen pitäis olla tuon vasteajan vähintään jotta näyttö soveltuu peli käyttöön.. Kun jotkut mainos miehet yrittävät myydä kalliita näyttöjä josissa on 2ms vasteaika, ja väittävät että nämä sovelutavat pelikäyttöön ja jotta noilla missä on tuo 8ms ei tee "mitään"

Onko näin, vai yrittikö myyjä saada vain suuremman myynnin aikaiseksi..

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä on kaksi 19" littua, LG 12ms:n vastejalla ja Viewsonic 8ms:n vasteajalla. Kummallakin voi pelata eikä näy häntimistä. Eli tuollainen 8ms näyttö riittää hyvin.
    Se myyjä vaan yrittää saada paremmat provikat myymällä kalliimman näytön.

4. neon8

neon8 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos tiedosta.. Jotenkin arvelinkin jotta yrittäävaan saada tehtyä paremmat kaupat.. No pakkohan se on ymmärtää sillä provikka palkalla niin ainahan se on kotiin päin jos saa jotain "junttia" höynäytettyä =)

5. Drunkah

Drunkah Guest

no Mindfactory.de:stä saa 19" 2ms näytön 230e :O
    kyllä se 8ms pitäisi riittää.

6. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan tästä ollut puhetta. Riippuen valmistajasta. Normaali mittaustapa on musta-valkoinen-musta.. Millä nuo huippupienet ajat ajetaan on harmaa-valkoinen-harmaa, jolla saadaan paljon nopeampi summa. Tuo siis mittaa miten nopeasti pikseli vaihtaa väriä. Osta hyvä 8ms näyttö. Katso testejä ja osta niiden mukaan, sekä mistä itse pidät.

7. Wezda

Wezda Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on ollut muutaman vuoden Acerin AL1721, jonka vasteaika on 16ms. Hyvin on pelit pyörinyt.

8. neon8

neon8 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noo itse olen noita samsungin näyttöjä katsellut, malli on nyt hiukan vielä auki..

9. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on ViewSonic 19" näyttö 4ms ja en ole huomannut eroa toiseen näyttöön minä toimii ViewSonic 40" 8ms. kummassakaan ei ole häntimistä.

Jaa tämä sivu