Elis minkä lainen pitäis olla tuon vasteajan vähintään jotta näyttö soveltuu peli käyttöön.. Kun jotkut mainos miehet yrittävät myydä kalliita näyttöjä josissa on 2ms vasteaika, ja väittävät että nämä sovelutavat pelikäyttöön ja jotta noilla missä on tuo 8ms ei tee "mitään" Onko näin, vai yrittikö myyjä saada vain suuremman myynnin aikaiseksi..
Itsellä on kaksi 19" littua, LG 12ms:n vastejalla ja Viewsonic 8ms:n vasteajalla. Kummallakin voi pelata eikä näy häntimistä. Eli tuollainen 8ms näyttö riittää hyvin. Se myyjä vaan yrittää saada paremmat provikat myymällä kalliimman näytön.
Kiitos tiedosta.. Jotenkin arvelinkin jotta yrittäävaan saada tehtyä paremmat kaupat.. No pakkohan se on ymmärtää sillä provikka palkalla niin ainahan se on kotiin päin jos saa jotain "junttia" höynäytettyä =)
Onhan tästä ollut puhetta. Riippuen valmistajasta. Normaali mittaustapa on musta-valkoinen-musta.. Millä nuo huippupienet ajat ajetaan on harmaa-valkoinen-harmaa, jolla saadaan paljon nopeampi summa. Tuo siis mittaa miten nopeasti pikseli vaihtaa väriä. Osta hyvä 8ms näyttö. Katso testejä ja osta niiden mukaan, sekä mistä itse pidät.
Mulla on ViewSonic 19" näyttö 4ms ja en ole huomannut eroa toiseen näyttöön minä toimii ViewSonic 40" 8ms. kummassakaan ei ole häntimistä.