Mistähän mahtaa johtua etten kyseiselle ulkoiselle kovalevylle pysty enää kopioimaan mitään kuten ennen ? tai edes poistamaan mitään ? tulee vain teksti: "windows - viivästetty kirjoitus epäonnistui Järjestelmä ei pystynyt tallentamaan blaa blaa blaa"
Mulla on toi sama kovo ollut jo noin 1.5 kuukautta ja toiminut hyvin ja olen siihen tyytyväinen. Mun kovossa on samsungin sisäkalut, niin minkä sisäkalut sulla?
siinä on 2 vuoden takuu (ainakin mulla on),niin sun kannattaa käydä kaupassa josta ostit sen vaihtamassa se uuteen kovoon jos sulla on takuu kuitti tallessa
hei mitenkäs käy kun siellä on kaikenlaista matskua siellä kovalevyllä ? nii ja kun niitä ei voi poistaa ja siellä on mp3 ja pari leffaa...?
Seagate voi olla myös Maxtor. Seagate ja Maxtor ovat samaa putiikkia,teettävät levynsä siellä missä halvimmalla saavat.Seagaten ja Maxtorin yhdistymisen jälkeen on ollut arvuutteluja paraneeko Maxtorin laatu vai huononeeko Seagate.
meinaan et sanooks ne mitään siitä kovalevyn sisällöstä kun en voi niitä poistaa tai mitään... ku se ei pelitä enää millään asteella, mut ne tiedostot näkyy vaan siellä muodollisesti... eikä sinne voi myöskään kopioida enää mitään...
Minä uskoisin myöskin, että tämä kovalevy on rikki, mutta sen voi testata esim. jonkun toisella koneella tai ihan millä vaan toisella koneella jos antaa saman herjan se on todennäköisesti rikki.