mielipiteitä hp:n dv5247eu:sta?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi umango 14.08.2006.

1. umango

umango Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

Aloitan opiskelut syksyllä ja olisi tarkoitus ostaa kannettava tietokone. Hinta noin tonnin tietämissä.. Olen iskenyt silmäni tuohon dv5247eu:hun ja haluaisin tietää mitä muilla (jotka ymmärtävät tietokoneita paremmin kuin minä(=aloittelija) ) on sanottava tästä yksilöstä. Siinä on mukavasti muistia, polttava dvd-asema ja tv-viritin, mutta toisaalta esim. bluetooth puuttuu.. (voiko muuten erillistä bluetooth-hommelia ostaa siihen, jos voi niin hinta..?)

Tarvitsen konetta siis opiskelussa ja olisi mukavaa jos voisin käyttää sitä tv-ohjelmien poltossa dvd:lle (tv:stä tv-virittimen kautta ja vanhoilta videokaseteilta). Jos joillakin on parempia ehdotuksia, niin kuulisin niitä mieluusti, sillä todellakin olen aika aloittelija näissä jutuissa..

Kiitos jo etukäteen!

2.  
  3. Regel

Regel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistähän linkki tuohon ostopaikkaasi, josta nuo tiedot sait.

E: Aina ei läppäreiden akut jaksa syöttää virtaa tarpeeksi usb-digivirittimille. Edes kaikki pöytäkoneet eivät pyöritä kaikkia digivirittimiä ilman erillisellä virtalähteellä varustettua usb-yksikköä.

E2: TV:stä tv-virittimen kautta? =) Eikö olisi helpompaa ihan koneelle tulevan digi-virittimen avulla tallentaa ja poltella.

Viimeksi muokattu: 14.08.2006
  4. ReXi

ReXi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse koneesta ei ole mitään tietoa kun en kannettavia harrasta, mutta ainakin usb-bluetooth sovittimia/vastaanottimia myydään ~20€ hintaan.

5. Regel

Regel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. umango

umango Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei taas..

Eli näin tosta tietokoneesta mainoksen tänään tulleessa Musta Pörssin mainoslehtisessä, mutta tietokoneen tiedot löyty netistä ainakin osoitteesta