En tiedä tuliko oikealle alueelle, mut korjatkaa jos olen erehtynyt. Eli ongelmia alko ilmetä My Book 250 GB kovon kanssa. Ensin laite toimi mainiosti ja aloin laittaa tavaraa sisään.Se toimi täysin ongelmitta, kunnes jostain syystä sen tiedostoihin ei enää päässyt käsiksi.Kun avasi Oman tietokoneen ja sieltä valkkas sen aseman ja koitti klikata siellä jotain kansiota, niin se mietti ja mietti ja sit ei tapahtunu oikeestaan enää mitään, muutaku et se kansio tuli valituksi(=muuttu siniseksi). No mä koitin sit mennä yhteen sen kansioon pikakuvakkeen kautta ja se herjas jostain i/o virheestä tai sellasesta eikä päästäny mihinkään.Sit mä koitin kopioida uutta tavaraa sille kovolle.Kopsasin yhen mp3:sen ja tadaa, se toimi.Sit kuitenkin ajattelin et jos alustus auttais ja aloin alustaa sitä uudelleen NTFS-muotoonAlustin sen heti uutena NTFS:säksi.Nyt se alustetun osan määrää ilmaiseva palkki on jumittanut ihan loppusuoralle ja kovo pitää vähän väliä ihan ihme raksutusta.Kovo on noin viikon vanha.Missä vika?Apuja kaivataan.
testaa kovalevy western digitalin omalla diagnostiikka ohjelmalla.. http://support.wdc.com/download/index.asp?swid=1