1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tiedostot kännykkään netin kautta koneelta

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Jokke91 12.08.2006.

1. Jokke91

Jokke91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten onnistuisi tiedostojen saaminen kannykkaan
    mulla on koneella soittoaania ja peleja kannykkaan ja oon leikellyt mp3 kappaleita ja pakannut niita.
    tarkoituksena olis siis pistaa tiedostot nettiin ja hakea ne kannykalla sielta.
    olen yrittanyt siirtaa niita kotisivutilaani ftplla mutta puhelimella linkki ei toimi, eika koulun tiedostonsailytys tilaan kirjautuminen ei onnistu.
    onko kukaan saanut tata nain toimimaan, ilman datakaapelia
    tai tietaako joku mille sivulle voisi siirtaa tiedostoja sailoon ja etta se toimisi kannykalla?

viela lisaksi: vaikuttaako 2 kanavaa soittoaanessa vai voiko sen pistaa monoksi ilman huomattavaa eroa..eli onko naissa kannykoissa mono aani?

Viimeksi muokattu: 12.08.2006
  2.  
  3. jippii12

jippii12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    muusta en oikeen tiedä mutta tuonne voi oppia tiedostoja jos siitä on apua http://gimehost.com/

4. Jokke91

Jokke91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos..tuo toimii :D
    nyt viela kun joku tietaisi noista aanen kanavista..

5. Lehma

Lehma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Riippuu kännykästä onko mono vai stereo. Esim mun N73 on stereokaiuttimet/stereoäänentoisto kuulokkeissa, mutta suurinosa puhelimista toistaa varmaankin vain monona.. Eli pistä vaan monoksi ei sitä eroa kuitenkaan huomaa vaikka oiskin stereotoisto
    Olehyvä

Viimeksi muokattu: 13.08.2006
  6. Fulca87

Fulca87 Member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    18
    Jos siinä sun puhelimessa on Bluetooth taikka infrapuna... niin niillähän sie saat ne tavarat siihen kännykkään... ja tietenkin mikä malli se on. itellä on nokia 3650 ja siihen mie olen lähetellyt kuvia, tekstejä,pelejä ja ohjelmia.
    ja tietenkin sut pitää hommata tietokoneeseen bluetooth.
    en ole ikinä kyllä netin kautta lähetellyt mitään juttuja tietokoneelle.

mutta tuo bluetooth tikku juttu tietokoneesee maksoi itellä jotain 50 euroo

7. Jokke91

Jokke91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo eli eikai tuo monoksi muuttaminen haittaa, pienentaa ainakin kokoa..
    sitten tosta sinihammaspötikästä et mielummin sit ostan datakaapelin 15e kun kaytan tuohon 50e..kuitenkin niin vahan kayttoa
    netin kautta haku toimi hyvin..kun tarvi vain muutama tiedostoa siirtaa, ehka myohemmin hankin sen datakaapelin..
    kiitos neuvoista..tas taisikin tulla kaikki selvaksi

8. jigi85

jigi85 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    laitat tiedostot omaan sähköpostiin ja käyt sitten hakemassa puhelimen selaimella.. opera tai opera-mini:llä...

9. Dovery

Dovery Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mene pöytäkoneellasi:

www.orb.com

Siltä ladattava jokamiehen VPN-serveriohjelma avaa pöytäkoneesi kännykällä käytettäväksi (muita laittaa todella turvallinen salasana!). Voita ladata/streamata mitä vaan tiedostojasi puhelimeesi.

Edellyttää, että puhelimessasi on nettiselain, jolla sitten valitset avattavat/ladattavat tiedostot. Toimii kuin unelma. Itse katselen kotikoneen videoita ja jopa suomalaisia tv-kanavia suorana lähetyksenä 3g-kännykälläni.

Jaa tämä sivu