Tekstit ei näy?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Taunus 07.08.2006.

1. Taunus

Taunus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihme juttu, mutta poltin yhden sarjan levylle ja aloin katsomaan dvd-soittimella, mutta teksit ei näy. Koneella katsottaessa näkyvät ja aikaisemmat elokuvat ovat näkyneet hyvin tekstien kanssa myös dvd-soittimella (philips dvp630). Tekstit on .sub muodossa ja samoin nimetty kuin itse ohjelma. Olen muokannut nimeä esim. poistaen välit nimestä, mut kun ei auta. Osaisko kukaan auttaa. Olisko firmware päivityksestä apua?

Viimeksi muokattu: 07.08.2006
  2.  
  3. Taunus

Taunus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja leffa/ohjelma on .avi muodossa.

4. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    en ole varma miten niiden pitäisi toimia jos on eri tiedostot teksteillä ja leffalla, mutta kun laittaa kiinteät tekstit niin kyllä pitäisi näkyä:
    http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm

btw, käytä tuota muokkaa viestiä nappia [​IMG] ja poista tuo sarjan nimi tuosta tekstistä

Viimeksi muokattu: 07.08.2006
  5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tekstit ovat varmasti samassa muodossa kuin aikaisemmin (eli avaa toimiva ja toimimaton teksti notepad/muistio ohjelmalla ja vertaile niitä)?

6. Taunus

Taunus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis, minä ensin katsoin ohjelman koneellani ja tarkistin, että teksti näkyy ja on oikein ajoitettu ja kun näin oli niin poltin sen levylle, eli en ole muuttanut koneella katselun ja polton välissä tiedostoja. Aikaisemmin olen tehnyt näin elokuville ja muille sarjoille ja ovat toimineet, mutta nyt tämä yksi kyseinen sarja ei tunnu onnistuvan. En välttämättä tahtoisi lähteä muokkaamaan niitä kiinteiksi, mutta jos ei muu auta niin pakko kai se on...

7. Michelin

Michelin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeiles vielä muuttaa tekstit .srt muotoon vaikkapa Subtitle toolilla tai Subtitle workshopilla. Itse myös Philipsin DVD soitin (eri malli) joka tykkää enemmän .srt muodossa olevista teksteistä.

Jaa tämä sivu