Läppäriin laajakuva vai ei?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pkaksp 04.08.2006.

1. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Onko kehitys menossa siihen suuntaan, että widescreen tulee syrjäyttämään "normaali"näytöt täysin koneissa, vai onko tuo vain ns. muotivillitys tai jonkin sortin lisämauste laajakuvaa kaipaaville?

Ajattelin lähinnä, että jos lähiaikoina ostaisi esimerkiksi läppärin, niin kannattaisiko nyt jo panostaa laajakuvanäytölliseen jos ajattelee että ei olisi konetta vaihtamassa seuraavaan 5(?) vuoteen vaikka?

Pöytäkoneissa näytön vaihtaminen onnistuu tarpeen mukaan lähes koska vain, mutta esim. läppärikin on ns. pidemmän ajan ostos jota ei juurikaan voi päivitellä. (saatika vaihdeta näyttöä)

Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysyä. :)

2.  
  3. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselle jäänyt vähän semmonen maku tosta laajakuvasta, että se on suunnattu lähinnä elokuvaharrastajille. Toki myös peleissä tuo laajakuva tuki tulee luultavasti tulevaisuudessa yleistymään nykyään sen ollessa lähes olematon. Tietysti jos tykkää katella vähän avarampaa työpöytää niin mikäs siinä, mielenkiintoista on myös nähdä miten vistan tulo vaikuttaa jos ollenkaan laajakuva näyttöjen yleistymiseen.

4. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Itse veikkaan että laajakuvaan ollaan menossa, Computexissa näytti ainakin olevan aika paljon esillä juuri laajakuvallisia näyttöjä (itse en siis ollut taiwanissa vaan niitä raportointeja mitä olen katsellut).

5. akukalle

akukalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vistan työpöytä on suunniteltu laajakuvanäytöille(sidebar)

Jaa tämä sivu