1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua tarvitaan! (samsung X700 virhe + muuta)

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Shancial 03.08.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Shancial

Shancial Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin tuossa samsung X700 puhelimen.. nyt oon ottanu pari pelii siihen wapin kautte uploadaamalla .Jar tiedoston palvelimelle ja asentamalla sen kautta.. mutta nyt kun otin pelin nimeltä DoomRPG (alle 300kb eli pitäis toimia) niin ennen kun pääsen peliin niin tulee virhe että OutOfMemory =/ puh. käskee käynnistää pelin uudestaan, se ei vaan mee sinne peliin..

ja sitten, tämä pahempi onkelma...

tässä tuli mukana datakaapeli mutta en oo onnistunu asentamaan java pelejä sen kautta, ja wapin kautta asennus on niin kallista et haluaisin saada sen toimiin..

oon ottanu ohjeet www.d500world.tk:sta... kaikki menee hyvin siihen asti kun käynnistän asennuksen... puhelin menee vain java-maailmaan ja pysyy siinä, mitää ei tapahdu.. (puhelimen pitäisi aloittaa asennus)
    pari ekaa sekunttia oikea asennuspalkki näkyy mutta sitten se hyppää vain siihen javamaailman valikkoon..

olisiko kellään kokeemmalla neuvoja ongelmiini??
    oon aika aloottelija uusien puhelinten kans.. tietokone taidon luokittelisin 9/10 (linux ja windows koneella)

Viimeksi muokattu: 03.08.2006
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu