Mulla pelas ennen hyvin kaikki tekstit leffoissa, mut nyt kaikki tekstitiedostot muuttui yhtäkkii vaan joksikin muuksi tiedostoksi, sain ne takasin mut enää ei tekstit näy.. En oo näistä kaikista systeemeistä ihan perillä, niin olisko täällä joku hiukan viisampi, joka auttais mua..?
Mitä ohjelmaa käytät mikä tukee tekstityksiä? VobSub, FFSDhow wai onko sinulla soitin joka tukee tekstejä?
Ja jos notepad:illa tai muistiolla avaa sen .sub tiedoston niin siinä näkyy noi tekstit selväkielisenä?
Olen kattonu noita ihan Windows Media Playerilla, eikä mulla oo kumpaakaan noista edellä mainituista ohjelmista. Ja kyl näkyy tekstit ihan selväkielisenä.
Itse olen käyttänyt BSPlayeria tekstien toistamiseen, ohjelma on helppokäyttöinen ja saatavana myös suomenkielisenä. Voit ladata sen esimerkiksi täältä: http://www.bsplayer.org/en/bs.player/download/ Sinun täytyy ainoastaan avata tekstitiedosto elokuvan alkaessa.
Tosta BSPlayeristä sen verran että käytä versiota bsplayer 1.37 tai vanhempaa. "Versiosta 1.38 saakka BSplayer on ollut mainosrahoitetinen ohjelma, joka sisältää WhenU Save -mainoskomponentin." Eli karta ton uudempia versioita Ja mantak, koita tuota VobSubia. Jos videosi näkyy jo, niin et tuota FFDShow-pakettia tarvitse.