Nyt kävi semmonen juttu kun latasin ajurin 91.31 xfx:n sivuilta mun näyttikseen (6600gt pci-e), että käynnistäessä kone herjaa seuraavaa: " Sli multi-GPU rendering has been changed to independent GPU rendering because one of your SLI cards has been removed. SLI multi-GPU rendering requires two or more graphics cards." Eikä mitään hajua miten saan korjattua virheeni...Osaisko joku neuvoa?
Käsittääkseni tuo on bugi 91.31 softassa.. itse palasin suosiolla takaisin 84.21:seen. (ärsytti mokomat herjat Lainattua Nvidian "91.31 forceware release notes"sista: "NVIDIA Control Panel: “SLI ... has been disabled” pop-up message appears on non-SLI capable systems." Tämä siis open-osiossa.. PS. tuon ilmoituksen saa kyllä jotenkin poiskin, mutta sitten ei näy kyllä muutkaan windowsin ilmoitukset.
Ogelma näyttäs olevan korjattu. Vaihdoin näyttikselle edellisen ohjaimen 6.6.8.1. Ei enää herjaa käynnistäessä mitään... Kiitos vaivannäöstä!
toiseksi uusin ajuripäivitys tuolle näytönohjeimelle on tuo http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html
Muutenkin nuo 91.31 ajurit vissiin hieman vielä vaiheessa. Noiden edellämainittujen ongelmien lisäksi overlay-asetukset on ihan päin sitä. Kirkkaus ja kontrasti todella alhaalla, piti säätää käsin kohdalleen ja samaten värikylläisyys. Itse ihmettelin pienen tovin että miksi hitossa videot on mustavalkoisia.
Jos pysyttäis vakaissa tunnetuissa ajureissa, ei menisi aikaa ja tupakkia jonnin joutaviin plärinöihin siitä, mikä on hyvä ja voiko vaihtaa vanhempaan. Itse olen pysynyt vakaissa , hyviksi todetuissa ajureissa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa.