Mikä on kun minulla on Windows Media center 2005 ENG, kun käynnistän media center ohjelman ja koitan katsoa jotain dvd:tä niin ohjelma ei lähde toistamaan sitä? osaisiko joku auttaa?
Onko toiminut aikaisemmin ja onko joku DVD-ohjelma/purkucodec asennettu (windvd, powerdvd, purevideo jne)?
No dvd:t pyörii kyllä Power dvd:llä mutta Media center se ohjelma ei toista. Media centerin ohjelma ei ole mitään dvd leffaa pyörittäny minulla sinä aikana kun on ollut koneessa windows media center.
En tiiä tuosta mutta mulla on fujitsun paketti ja tässä on tuo media center nii ei nää tolla media centerillä DVD tai tv ilman että asentaa tuosta palautus levyltä windvd:een
Nyt toimii kun asensin WinDvd:n mutta nytten ilmeni uusi ongelma. Kun katson dvd:tä media center ohjelmalla niin kuuluu siritystä kaujuttimista. En kyllä tiedä mistä johtuu
Noin löysin sittekkin sirittävän lähteen, se oli polarin sykemittarin infapuna vastaanotin. Vielä yksi juttu, miksi minulla ei näy media centerin Musiikki kohdassa kaikkia minun koneen mp3 tiedostoja? Ja saisiko jostain vaihdettua Media centerin suomeksi?
Suomenkielen vaihtaminen ei taida onnistua kuin asentamalla suomenkielisen Media Centerin. Eli albums kohdasta ei löydy kaikkia kappaleita (löytääkö Windows Media Player kaikki kappaleet?) vai onko ongelma kappaleiden lisäys playlistiin?
eli siis albums, artist ja songs noissa kohdissa ei näy kaikki minun musiikki tiedostoni mitkä on kaikki mp3:a. media player kyllä löytää kaikki biisit.
Eli vaikka My Music -> Add Music kauttaa lisää tuossa Media Centerissä niin ne ei ilmesty siihen listaan?