Salasanat!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi PIETRO69 23.07.2006.

1. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Moikka!

Mulla on unohtunut muistista "sisällön valvonta" ja siinä salasana!
    Millä ihmeellä saan sen selville tai luotua uuden salasanan. Olen yrittänyt kaikki sivut käydä läpi,josta olisi vähänkin apua."Turhaan"
    Minun on pakko saada tämä sisällön valvonta ja sen salasana käyttöön.Käytän Windows XP Home Edition käyttöjärjestelmää!

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  4. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Minulla on firefox-selain.Kun menen Control Panelin kautta internet asetuksiin.Löydän sisällön valvonnan ja siellä kysytään salasanaa. Mulla
    oli sellainen käsitys,että se on normaali internet asetus.On kyllä ollut Internet Exploren selain mutta olen vaihtanut sen firefoxiin.Voiko se kuulua IE-asetuksiin? Vähän kummalta se tuntuu,mutta tarvin sitä salasanaa!

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Moikka!

Mielellään suomenkieliset ohjeet!

7. PIETRO69

PIETRO69 Guest

MOI!

Anteeksi,kirjoitin vastauksen edellistä vastausta kunnolla lukien! Kyseessä on sama IE-sisällön valvonta. Miten sen saa luotua uudelleen tai saada selville sen salasanan?

8. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Moi!
    Mikä on vialla,kun pääsalasana,joka suojaa,muita salasanoja ei toimi oikein.
    Se tulee joskus ns. jälkijunassa esim. mulla on tietyllä sivulla salasana joka suojaa sivujen sisältöä.Pääsalasanan kirjoitan ja joudun kaiken lisäksi kirjoittamaan normaalin salasanan.Tai kun kirjoitan normaalin salasanan,joudun sen jälkeen vielä kirjoittamaan pääsalasanan.Senhän pitäisi suojata näitä salasanoja,ettei niitä tarvitsisi kirjoittaa.Mitä neuvoksi? Käytän
    Firefox-ohjelmaa!

Asia kunnossa!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.08.2006
  9. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  10. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    PIETRO69, käytä muokkaa nappia äläkä kirjoita monta viestiä putkeen!
    nappi näyttää tältä: [​IMG]

Jaa tämä sivu