1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee 30 Plus ja tekstitys

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi lepakko1 23.07.2006.

  1. lepakko1

    lepakko1 Member

    Liittynyt:
    21.10.2005
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsekin törmäsin tekstitys ongelmaan. Kuinka saa ylen kanaville tekstityksen? Ruutu menee mustaksi eikä teksteistä näy mitään. Olen ladannut uusimman v1.1.9 version mutta ongelma ei hävinnyt. Mikä avuksi?

    Kiitoksia viisaista neuvoista jo etukäteen!!!
     
  2.  
  3. AfterNine

    AfterNine Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä että luitko aikaisempaan ketjun kirjoittamani viimeisen viestin, mutta mulla tekstitys siis alkoi pelaamaan kun tein kanavahaun uudestaan kokonaan puhtaalta pöydältä. Aikaisempi haku löysi kyllä kanavat ihan niin kuin pitikin, mutta jostain syystä tuo subtitle info-parametri oli nollana, eli se siis ilmoitti Anysee-ohjelmalle ettei kyseisellä kanavalla olisi saatavilla tekstitystä. Mulla teki aiemmin myös tuon saman kuvan mustaksi menon, mutta ainoastaan YLE Teemalla. Asia korjaantui samalla uuden kanavahaun kanssa.
     
  4. lepakko1

    lepakko1 Member

    Liittynyt:
    21.10.2005
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei auttanut kanavien uudelleen haku. Ylen kanavat vetää mustaksi.
     
  5. lepakko1

    lepakko1 Member

    Liittynyt:
    21.10.2005
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asetuksista. Koneena Ibm ThinkPad Z60m. Voinko/kannaattaako pitää DxVA päällä?
     
  6. juuzo

    juuzo Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    462
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DxVA säästää suoritintehoja käyttämällä näytönohjaimen overlay-tilaa toistamiseen.
     
  7. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    laita näyttis 32-bit tilaan
     

Jaa tämä sivu