Kahden gigan a-data dual kit ddr400. Muistien jännite 2.6 V +- 0.1 V. Paljonko uskaltaa nostaa jännitettä. Olen käyttänyt 2.8 jotta ei tarvitsisi laittaa jakalle nostaessa prosessorin kellotaajuutta(11x228=2508), mutta otti muisteista kiinni. Prosessori x2 4400+. Prosessorin jännite n.1.5 V. Paljonko olette onnistuneet kellottamaan kyseistä prossua perusilmajäähyllä?(9500led zalman) K8N Diamond -emo. Olen nostanut prossun jännitettä n.1.5 volttiin ja muistit jakalla, mutta stressprimella kokeillessa toinen ydin pysyy vakaana tunnin ja toinen reilu 4 tuntia. Missähän muualla vika voisi olla kuin jännitteissä, jos niitä ei välttämättä tarvitse nostaa.
Peruskellottelussa (kerroin * (x<300)) muistien ja prossun jännitteitä ei tarvitse alkaa nostamaan. Laitat vaan muistijakajia käyttöön. Keroisitko emolevysi mallin niin voi opastaa paremmin. (kai nuo x2 taipuu samalla tavalla kuin single coert?)
10x270 oli vakaa 1.45v. 11x236= n.2600Mhz on käytössä 1.45v koska kone toimii sillä nopeammin kun muisteja ei tarvi laittaa jakajille.Muistit menee siis DDR472Mhz, asetuksilla 3-4-4-8-1T.Muisteilla 2.6V koska samsungit ei enempää tarvi. Näillä selvittää kaikki memtestit ja muut ilman mitään virheitä.
K8N Diamond -emo. Olen nostanut prossun jännitettä n.1.5 volttiin ja muistit jakalla, mutta stressprimella kokeillessa toinen ydin pysyy vakaana tunnin ja toinen reilu 4 tuntia. Missähän muualla vika voisi olla kuin jännitteissä, jos niitä ei välttämättä tarvitse nostaa.