Olen lukenut aiempia keskusteluja, mutta kun en ymmärrä niistä mitään. Eli kun dc on aktiivina niin se ei hae mitään, passiivina kylläkin. Tulee vaan niin vähän hakutuloksia. Aktiivi lakkasi toimimasta, kun formatoin koneen ja asensin dc uudestaan. Modeemi on Zyxel prestige 660H-61. Palomuurin asetuksista olen sallinut dc:n. Jos saisin mahdollisimman selkeästi vastauksen. Kiitos.
Käynnistä-> Suorita ->cmd ->ipconfig Minkä ip:en saat tuolta? Kokeile mennä sinne zyxelin asetuksiin IE:llä.
Kokeiles niin, että otat IP oson DC:n asetuksista pois. itselläni ei etsinyt mitään kun oli aktiivi ja IP oso laatikossa. heti ku poistin ni alko toimimaan.
Jos osasin oikeasta paikkaa katsoa yhteysasetuksista niin ei mulla siellä ole IP-osoitetta. Rastit ovat sisääntuleva passiivissa (viimeinen keino) ja lähtevä suorassa yhteydessä. Näin saan joitakin hakutuloksia. Jos vaihdan sisääntulevan suoraksi yhteydeksi niin en saa mitään hakutuloksia. Miten kummassa ohjelma lakkasi toimimasta, kun formatoin koneen?