Kone ei enään mene päälle ja itse epäilisin että emolevy on rikki. Kun paina virtanappulasta ei tapahdu mitään(oon katsonut, että virtakytkimen johto on kiinni emolevyssä), tuulettimet eivät lähde pyörimään eikä mitään piippauksia kuulu. Kaikki johdot pitäisi olla kiinni ja olen koittanut toisella virtalähteellä.
ei ole pullistuneita tai vuotavia ja poweri on ehjä. kokeilin laittaa reset nappulan virtanappulan paikalle, mutta ei toiminut.
Kokeilepa toista poweria, jos mahdollista. Tai kokeilet poweria toisessa koneessa. Edit: Onko koneen takana oleva virtanappi varmasto ON asennossa?
Eli virrat pitäisi olla kunnossa. Tiiä sit onko noi virtakytkimet "katkaisija-" vai "hipaisu-" mallia että pitääkö sitä resetnappia pitää pitempään pohjassa jos meinaa sen toimivan. En löytänyt MSI.n sivuilta ko.emoa(sigussas) mutta onko siinä virran "varotusvalo" syttyykö se tai jotain vikakoodi jutta mutakuin tuo BIOS.n piippaus. Oletkokokeillut jokaisella kammalla erikseen noi muistipaikat? Ja ne mainittemas virtajohot(prossun tuuletinta myöten) oot irrottanu ja asentanu uudestaan?