Olen tehnyt DVD-lab Prolla nyt parit menut pariin DVD:seen. Ja kysymys koskee sitä, että uskallanko poistaa alkuperäset DVD tiedostot kun olen tehnyt DVD:n tekstien kanssa, joka on eri paikassa kuin alkuperäiset tiedostot. DVD:seen kuului erilaisia .vob tiedostoja jotka tämä sitten yhdisti ja DVD:stähän näyttäisi tulleen pienempi kuin alkuperäinen on, näin kävi toisillekkin DVD:ille mihin tein menut. Ja nämä pienemmät toimii yhtä hyvin kun alkuperäiset, joten uskallanko poistaa alkuperäiset tiedostot ja toimiiko nämäkin esim DVD:lle poltettuna vaikka nämä onkin pienempikokoisempia kansioita? Vai hämääkö tässä joku minua? PS. Toivottavasti saitte jotain selvää mitä yritin sepittää.
ensin kun noita *.vob tiedostoja käsittelee dvdlab pro:lla ne todellakin pienenevät kun ne muuttuvat sellaiseen muoteen että ohjelma ne tajuaa/voi mukata. Kun olet sitten liittänyt vob:t ja lisännyt tekstit ja menut => sen jälkeen kun authoroit koko homman DVD:ksi (kestää siis hetken, muodostaa video_ts ja audio_ts hakemistot), lopullinen authoroitu koko ei muistaakseni ihan hirveästi pienempi enää ollut? Sen jälkeen vain poltat tämän authoroidun paketin (jossa siis leffa, äänet, tekstit ja menut)esim. Nerolla dvd:ksi. Katso leffa ensin läpi!!! dvd-soittimellasi, että se toimii kuten halusit - jos tulos OK, turhaan säilytät mitään tiedostoja enää kovalevylla (koska kaikki on nyt levyllä).