alienware koneet

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi etzka326 13.07.2006.

1. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    saako niitä tosi tehokkaita koneita mistään suomesta siis alienware koneita? en tiedä olen nähnyt vain engalnnin kielisiä sivuja.

2.  
  3. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niitä kai pitää tilata sillä suomi on niin pieni maa niin ei ole vielä alienware liikettä tullut tänne.
    :) toki suomesta saa tehokkaita koneita ja halvemmalla mitä nuo alienware koneet ovat. Niissä nimittäin maksaa nimi lisä ja saa paljon krääsää mitä ei välttämättä tarvitse.

4. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mut jos ne tilaa jostain mistä ne nyt tuleekin niin onko niissä tullimaksu ??

5. MannFred

MannFred Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    riippuu mistä tilaat, esim jos jostai play sivult tilaat ni ei maksa(kai siin joku 1%mahollisuus et maksaa tai jotai)

mut jostai usast tilaat ni sitte maksaa (ainakin miten oon ymmärtäny)

eli kai se menee jotenki jos eu maast tilaat ei maksa mut jos niitte ulkopuolelt ni maksaa(en oo täysin varma mut jotenki tällee kai xD)

6. -Rex-

-Rex- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu jos EU:n sisällä tilaat tuon koneen niin ei pitäisi tulla mitään lisiä. Mutta kuten tuossa jo todettiinkin niin itse kyllä kasailisin itse (tai ostaisi sitten muualta valmiina) tehokoneen ja sijottaisi sen alienware-lisän vaikka peleihin.

7. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Alienwaren (tai siis Dellin) koneet ovat niin ylihinnoiteltuja että suosittelen ettet osta vaan kokoat itse.

8. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo ehkä se olis parasta sitten

Jaa tämä sivu