1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pelit ei lataudu

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi annikalin 13.07.2006.

  1. annikalin

    annikalin Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on kone missä windows xp ja internet explorer selaimena.meen aapeliin ja yritän päästä pelaa esim biljardia niin peli jää ladataan tilaan.yritin aapelista etsiä neuvoja mut siellä oli vaan jotain juttua siitä et joku emolevy tekee sitä ja siihen pitäis hakee ajurit mutta mulla ei oo sen nimistä emolevyä.voi olla myös että kun mulla on nortonin virustorjuntaohjelma koneella niin et se estäis sen mut epäilen...olisko jotain vinkkejä...?=)
     
  2.  
  3. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko uusin java käytössä? Sen näet -Lisää tai poista sovellus- listalta Siellä pitäisi olla tälläinen J2SE Runtime Enviroment Version * Update *
    Mitä versiota ja updatea se näyttää?

    Uusin java on: Java Runtime Environment Version 5.0 Update 7
    Sen voit ladata tuolta sivulta:
    http://www.java.com/en/download/windows_xpi.jsp
     
  4. annikalin

    annikalin Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    on mulla uusin kun just eilen sen tähän hain...siks vähän ihmetyttääkin...on myöskin se flash player minkä se vaatii...
     
  5. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Käsittääkseni Aapelin bilis on tällä hetkellä bugiksessa, ainakin ollut pari viime päivää...voipi johtua myös siitä.
     
  6. annikalin

    annikalin Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voi olla,mut tää tekee kyllä kaikissa peleissä saman jutun.
     
  7. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Varmista että java on varmasti käytössä selaimessa
    Työkalut -> Internet-asetukset -> Lisäasetukset, ja tuolla ruksi javan kohdassa.

    Varmista että Norton varmasti sallii javan.
     
  8. annikalin

    annikalin Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten sen nyt sitten oi tarkistaa että salliiko norton sen javan.kyllä se mun mielestä sallii kun äsken sitä tutkisin.ei ne vaan lataudu.vaihdoin selaimenkin firefoxiin mut ei mitään vaikutusta.yritin niitä nvidian ajureitakin hakea mut se sanoo sitten että mun koneessa ei tosiaan oo sellaisia osia mihin ne kuuluis.oon ihan neuvoton...=)lähetin aapelin käyttäjätukeen myös postia.
     
  9. Werewolf_

    Werewolf_ Regular member

    Liittynyt:
    24.12.2005
    Viestejä:
    279
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt ei oikein leikkaa. kuinka kummassa norton voisi estää javan o_O
    norton tuskin estää pelaamista. voi olla yhteydessä syy. hidas yhteys = pitkät latausajat. ja palomuria ei kannata ottaa koskaan pois jos verkossa. pieni hetki ni voi olla virus koneella.
     

Jaa tämä sivu