1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

paras kannettava mp3-cd-soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi kuqu 01.06.2003.

  1. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, olen ajatellut tuollaisen hankkimista - matkoille mukaan. Onko tullu mitään testejä vastaan taikka onko muuten käyttökokemuksia hyvistä laitteista.

    Kiteytettynä toiveena olisi: näppäränkokoinen, hyvä saundi, biisien nimet näkyy näytössä, tärinävaimennus, hyvät kuulokkeet, mp3:sten kans ei ongelmia toistossa, akut/patterit ei heti hyydy + radiokin ois hyvä olla... Mitäpä ehdottelette?!
     
  2.  
  3. Aixaaja

    Aixaaja Member

    Liittynyt:
    03.12.2002
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni ollut Grundigin mystixx soitin.
    Soitin hiukan liian suuri taskuun, mutta repussa se menee hyvin matkalla.Lcd-näyttö on erinomainen.Siinä pyörii kappaleen nimi (id2-tag) ja albumi (yleensä kansio missä kappale on). Soittimessa on 200sekunnin puskuri joten levy pyörii yleensä 1-2 minuuttia kappaleen alusta ja tämä jälkeen soittimesta saisi ottaa vaikka cd:n pois ja silti kappale soisi loppuun.Laite toimii 2:lla AA paristolla noin 10 tuntia eli ainakin yhden päivän.Radiota ei kyseisestä masiinasta löydy.Ainoa miinus koon lisäksi on mp3:sten pitkä hakuaika soitinta käynnistettäessä.CD-RW että CD-R toimii kunhan levyn TOC on kunnossa.Soitin on hiukan vanha, mutta ainakaan hinta ei ole paha.
     
  4. handeran

    handeran Regular member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no itellä ei ole kokemusta kuin tuosta enimmäisestä philipsin 100 expaniumista(1800,- fim 2v takaperin),
    vehje on iso eikä näytä kappaleista kun numerotiedot,pluspuolina on se että musaa mahtuu taskuun tolkuttomasti(toistaa myös tavalliset cd levyt),akuilla saa kivasti toistoaikaa(normaalit aa paristot sekä paristoakut sopivat),line out liittimestä sen liitää kotistereoihin/autoon,toistaa mp3:et 56>320(joistakin "kaukaaladatuista" vbr kappaleista se ei tykkää eli ne täytyy käydä läpi ennen cd:lle polttamista),tärinänsieto saisi olla kyllä cd:llä parempi,luulen että uudemmassa 102>uudemmissa on jo tuota "hölkkämuistia" varmaan jo parannettu,ostin tämän aikoinaan hifi:lehden testien perusteella joissa se päihitti äänenlaadussa kaikki muut soittimet kirkkaasti,
    tässä linkki yhdelle sivulle joka myy playereitä http://www.mp3car.com/hardwarecats.asp?Type=P
    hiukka iso tämä on mutta vyölaukku ratkaisee sen pulman,olen harkinnut tuota uudempaa 8cm levyjä soittavaa verbatimia tai philipsiä seuraavaksi hölkkäkaveriksi,nuo pen-playerit ovat järjestään varustettu liian pienellä muistilla normaalikäyttöön mutta siirtyvät heti ostoslistalle kun kosteudenkestävät mallit tulevat myyntiin.
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2003
  5. repa

    repa Member

    Liittynyt:
    16.05.2002
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No joo, kannattaa lukee otsikko vasta sitten kun on vastannut - eli eihän tää MuVo mikään cd-soitin ole. No anyway, olkoot tuossa kuitenkin jos joku vaikka olis kiinnostunut.


    Creativen MuVo:sta ei ole kun pelkkää hyvää sanottavaa. Tosin siinä on kummallinen tyyppivika: se saattaa lukkiutua jolloin ei mee virta päälle eikä pois, mutta siihen auttaa formatointi ja taas pelittää. Ei LCD:tä eikä mitään ylimääräistä. Mukana tulevat napit on hanurista, mutta kun kuuntelee isommilla elementeillä niin bassotkin on ihan tyydyttävää luokkaa. 64 megaa vetää tunnin verran MP3:ia mutta kaks kertaa enemmän wma-muotoisia, joihin olen ainakin itse siirtynyt aivan yhtä hyvän äänenlaadun ja tiedostokoon takia.
     
    Viimeksi muokattu: 02.06.2003
  6. nightride

    nightride Member

    Liittynyt:
    30.07.2002
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 05.06.2003
  7. anatemus

    anatemus Regular member

    Liittynyt:
    11.03.2002
    Viestejä:
    472
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse harkitsen kans jonkun tuollaisen värkin laittamista. Mutta aion odotella seuraavan Tekniikan Maailman, siinä näytti olevan tulossa mp3-cd-soitin vertailu.
     

Jaa tämä sivu