Mikä olisi hyvä viruksentorjuntaohjelma? Vaikkei se olisikaan paras, voit silti sanoa sen nimen. AntiVir ei (vissiinkään?) löydä kaikkia viruksia ja avast hidastaa konetta liikaa.
Mkään ei löydä kaikkia viruksia. Mutta Avast on itsellän eikä mielestäni mitenkään hidasta, kun karsii noita moduuleja hieman.
Olen käyttänyt Panda Platinumia ja olen tyytyväinen Jos pelkkää virustorjuntaohjelmaa tarvitset niin tässä olisi hyvä vaihtoehto. Tuoteperhe laajenee uudella Panda Antivirus 2007 – ohjelmistolla. Beta-versio on julkistettu. Tuotteen englanninkieliseen Beta-versioon voi tutustua osoitteessa: http://www.pandasoftware.com/promotions/betatesters_mp4/. Kaikki tuotetta kokeilleet osallistuvat 15 kpl MP4 –soittimen arvontaan. Tuotejulkistuksen jälkeen Beta-testaajille tarjotaan tuotetta erikoishintaan. Beta-versio on englanninkielinen. Lopullinen tuote tulee markkinoille yli 20 kieliversiona: espanja, englanti, ranska, saksa, ruotsi, portugali, hollanti, kreikka, Italia, brasilia, portugali, baski, bulgaria, tsekki, suomi, unkari, puola, venäjä, slovakia, slovenia, kiina (2 murretta), japani, korea, tanska ja turkki.
Nämä on näitä joku tykkää äidistä ja toinen taas tyttärestä-mielipiteitä.Jokaisella on varmaankin omat suosikkinsa,itse luotan Symantec Client Security 3.1:een omassa koneessa (kun kerran firma siihen tarjoaa mahdollisuuden).Taitaa loppujen lopuksi paras tai ainakin yksi parhaimmista virustorjunnoista olla kuitenkin näytön ja tuolin selkänojan välissä kun hieman miettii missä surffailee.
AntiVir on mielestäni todella hyvä vaihtoehto. Itse en ainakaan ole löytäny siitä mitään valitettavaa.