oon tos jonku aikaa sit koonnu uuen koneen ja se tekee ihme jutun ku oon menos pelaamaan iha mitä tahasa peliä nii kerkeen pelaa siellä alle minuutin ja kuva jäätyy ja kone käynnistyy uudelleen ja sitku alan käynnistää 3Dmarkkia tai Speedfun ohjelmaa nii kone kaatuu. kone näyttää tältä: Prossi: AMD Athlon 64 3000+ Emolevy: LanParty UT nF4 SLI-DR eXpert Näytönohjain: Leadtek WinFast PX 7600gt TDH 256MB Muisti: 2*1024mb DDR400 Virtalähde: Advance 460W kiitos etukäteen.
Ovatko kaikki ajurit ajan tasalla, tai ylipäätänsä asennettu? Ja tosiaan nuo lämmöt saattavat haitata menoa jos ovat liian korkeat
Voisiko biosissa olla päällä joku 60°C raja, että silloin kone sammuu. Vika voi myös olla haittaohjelmista. Ihan muuten vain... Annatko enemmän tietoja tuosta powerista.
biossis oli 50°C raja laittoin 60°C ja ei auttanu. MODEL NO:MPT-460XP AC INPUT/PRISE SECTEUR:115/230V~8A/4.5A 50Hz-60Hz OUTPUT/SORTIE: 460W MAX
Advance Alimentation Thermo-Regulee Ultra Silence / Venti 12 Cm / 460 W Advance MPT 460 XP 460W Molex 6 Floppy 2 Sata 2 5 Volts 30A 12 Volts 30A 3,3 Volts 28A Onks toi poweri ostettu jostain ulkomailta. Jotkut ulkomaiset Nettikaupat myyvät noita powereita 20,€ - 35,€ hintaan
Toi Pixmania ainaskin myy noita Advance,tietokone tarvikkeita, jossain oli arvostelu noista powereista, sen perusteella **** tähteä, varmaankin ihan ok laite
Taitaa tuo prossu käydä liian kuumana, minulla sama prossu (kellotettukin) eikä mene rasituksessakaan yli 50C. BOXED tuuletin (vielä).
ja onkos pelit aitoja? nimittäin itselläni kävi samoin gta san andreaksen kanssa joka oli netistä imutettu, että saattoi yhtäkkiä käynnistää koneen uudelleen
Juu kyllä on prossun ja emon lämmöt liian korkealla, jos nuo on idle lämpöjä. Edit: Onkos prossun tuuletin asennettu oikein?
En noit lämpöi nii hehkuttas. Ittel o piirisarja 50c* idlen... prossustas sit nii tie. 1.Onkos muistit oranseissa paikoissa? 2.Asentanu uusimma BIOS.in? 3.Kokeillu vain yhdelläkammalla kummassakin oranssis slotis? 4.Pistäny BIOS.sist muistitestin(memtest 86) pääl ja antanu ruksat yöyli? Edit: Onkos muuten [bold]emossa[/bold] kaikki virtajohdot kiinni? Kuten tuo näytönohjaimen lisävirta liitin(korppuaseman virtaliittimen mallinen)...