Joo tätä asiaa on käsitelty tuolla aikaisemminkin mutta kaikki keinot mistä täällä on puhuttu ei auta. Ei onnistu poistaminen tai tiedoston avaaminen Ilmottaa sen että acces denied ja että se tiedosto olis jonku muun käytössä tai että levy ois täynnä. Oon kokeillu Norton Systemworksin sitä wipe-hommaa, oon sulkenu explorer.exe:n ja koittanu command promptin kautta poistaa, oon koittanu poistaa safe moden alaisena, oon kokeillu räplätä noita rekisteröinti hommia mutta ei oo onnistunu Eli esimerkiksi mulla tämmönen kansio: "Bändi - Levyn nimi". Sitten kun koitan avata tota kansiota niin valittaa että "acces denied" ja sitten jos koitan poistaa tota kansiota niin valittaa että "make sure the disk is not full or write protected and that the file is not currently in use" Eli kaikkia kikkoja mitä täällä on neuvottu niin mikään niistä ei toimi. Tosin en oo täysin varma että poistinko oikean rekisteröinti jutskan. Osaisiko joku neuvoa, sillä rupee v.......n ku jää tommosia tiedostoja koneelle ja ne vie turhaa tilaa. Kiitos etukäteen jos joku osaa neuvoa. Konetta en viitsisi ruveta formatoimaan...
kyllä oudolta kuulostaa, mut ois yks juttu ...siis "acces denied" 1) oothan kirjautunut sisään "järjestelmänvalvojana", xp:ssä ainaki (varmaan muissaki käyttiksis) voi suojata haluamansa tiedostot, niin ettei muut pääse niihin käsiksi eli et o pistäny suojausta joskus kyseiselle kansiolle?
koitas properties/security/advanced/owner/change owner to ..ittelles [edit] vaatinee admin oikeudet [/edit]
Poista tiedosto Nero poltto ohjelman sisällä. Nero ei kysele mitään eikä sitä kiinnosta onko tiedosto jonkun sovelluksen käytössä. Noin minä olen aina saanut tiedostot poistettua kun mikään muu ei auta
joo ei onnistu poisto neronkaan avulla, iskee taas noi samat ilmotukset tohon ruutuun. Ja olen kirjautuneena järjestelmänvalvojana. mutta nää tiedostot mitkä mulla kikkailee tolla tavalla että niitä ei saa poistettua niin ne on imetty jostain. Eli jos vaikka mulla on download-kansio minne tulee kaikki DC++ imutukset ja imen sinne semmosen kansion kun "Bändi - levyn nimi". Ja sitten ku avaan tän kansion niin ei siinä mitään, hyvin toimii. Mutta sitten leikkaa-liitä-toiminnolla siirrän tän "Bändi - Levyn nimi" kansion mun mp3-kansioon ja siellä sitten koitan avata sitä niin eipä anna enää avata vaan heittää tohon ruudelle taas että acces denied . Mutta sitten jos kopio-liitä toiminnolla siirrän tämän "Bändi - Levyn nimi" kansion sinne mp3-kansioon niin sitten kyllä toimii ihan. Ihme homma, en tiedä missä on vika...
mulla ihan sama ongelma! joskus on mennyt varmaan kuukausi ennenkun se on suostunut poistumaan! ihme homma!!
Allekirjoittanut on huomannut seuraavan tavan olevan "tehokas"... 1) Restart 2) Bootissa "F8"/Safe Mode With Command Prompt 3) Loggaus sisään (administrator tai oma) 4) Dos-komennoilla etsii ja poistaa 5) Dos-komento Logoff tai Ctrl-Alt-Del/Shut_down
Oon kokeillu aikasemmin jo tota Safe moden alaisena ja command promtissa poistaa mutta pistää vaan taas että acces denied ja kokeilin uudestaan mutta eipä onnaa! Ei onnistu prkl...
Unable to delete from Avi files from HD XP holds files in it's memory even after you have closed the application using them making it impossible to delete them from your harddrive. To fix this: Start -> Run -> Regedit Find the HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler\ directory and delete the "DEFAULT" key.