KYsymys tästä koneesta.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Drunkah 03.07.2006.

1. Drunkah

Drunkah Guest

MidiGehäuse NZXT Nemesis black, 550Watt Netzteil, Asus A8N-SLI premium, AMD Opteron 144 (S939, 1800MHz, Venus), 2x300GB Maxtor S-ATA HDD, DVD-Brenner Samsung, 2x512MB Kingston Kit PC400, 128MB eVGA GF6600GT, 19Zoll TFT Samtron 94V, Logitech Cordless G7 Lasermouse, GDATA Internet Security 2006 Antivirenkit, Headset Speedlink Medusa 5.1 (USB) * Einzelstück, fehlendes Zubehör/Treiber/Handbücher und Gebrauchsspuren möglich
    Kannattaako ostaa tuommoinen? siihe tulee mlekee kaikki paitti käyttöjärjestelmää? onko järkevää hankkia toi enneminku se eräs toinen mitä ehdotin? =D

2.  
  3. Forhero

Forhero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mikä se toinen olis, olisit laittanut nyt edes samaan topiciin.. Ja turha tuota on hankkia; muistia 2x512mb, 6600GT... Opteroni nyt on hyvä prosessori jos aikoo sen kellottaa lähellä 3Ghz. Kasaat mielummin itse koneen ja ostat sellaisen.

4. Drunkah

Drunkah Guest

eli ostan ton. kiitos neuvosta.

5. Forhero

Forhero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos et nyt ymmärrä, minä kiellän sinua ostamasta tuota. :-D Saat paljon paremman koneen itse kasaamalla! 6600GT on liian vanha näyttis ja 1GB muistia on vähän nykypäivänä. (Tai no, riittävästi ainakin) Ja voisit odottaa Heinäkuun loppuun kun prosessori-alennukset iskevät. Ja suosittelen vielä siirtymään AM2-kantaan.

6. Drunkah

Drunkah Guest

en tajuu noist koneist paskaakaa, kootkaa sit joku mulle perkele :F

7. Forhero

Forhero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerro budjettis niin voin jotain suuntaa antavaa kasata, täällä on varmaan ihmisiäkin jotka kasaavat paremman kuin minä. :) Uskoisin että kaipaat konetta lähinnä pelaamiseen?

8. Drunkah

Drunkah Guest

KYlläse 1200 €o varmaankin, näyttö pitää olla myös, saan ehkä tuolta yhelt tyypil käyttöjärjestelmän,.. :D
    Juu pelaamisen, ja sitten polttava dvd asema myös. tarviin sitä erittäin palajon :F
    kyl se xpeeki olis kiva muute saada mukaan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.07.2006
  9. Drunkah

Drunkah Guest

Niin voikos joku koota sen? :O

10. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Juuri olin kokoamassa. Menee 100€ yli budjetin mutta korjaantuu kun amd laskee hintoja. Tuollaisen kokoonpanon rakensin: http://img199.imageshack.us/my.php?image=nimetn3ph.jpg
    Koottu siis Jimms PC storessa.

kotelosta voidaan olla montaa mieltä mutta otin nyt tuon.

Viimeksi muokattu: 03.07.2006
  11. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  12. Drunkah

Drunkah Guest

Ok, Mä ostankin sen vasta tän kuun lopussa, paljos ne laskee hintojaan koska tosa ei oo wintoosaa :F
    Eikä näppäimii, eikähiirtä,eikä kaijuttimii. :F

13. Drunkah

Drunkah Guest

14. jorer

jorer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota ei kyllä ole hinnalla pilattu, ei vaan ole näytöstä infoa ja näyttis ei ole pelattavimmasta päästä.

15. Drunkah

Drunkah Guest

siin lukee et se o pelikäyttöön :F tai jtn =D
    Jos ostan ton ja tilaan samalla toisen kiintolevyn minkä asennan tohon niin mikä muin kannattais ostaa, kait se vois olla 100-160gb :O
    eli minkä merkkine kannattais ton koneen mukana tilata. :F
    Toihan on siis polttava dvd asema D:? taitaa olla.
    Mä oon iha newb näitten koneitten kanssa. vaikka käytän koneita tosi paljon, ja uskon että osaan asentaa toisen kiintolevyn koneeseen :)

16. jorer

jorer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  17. Drunkah

Drunkah Guest

ASennan siis tuon kun tän kuun lopussa tilaan koneen? toivottavasti onnistuu, se on meinaan eka kerta :D. onneks netti o täynnä ohjeita :)
    E: Voiskos joku antaa ohjeita ku en löytänyt kovinkaan paljon ohjeita

18. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Ei sitten kannata odottaa tuon näköistä kokoonpanoa kuin tuossa kuvassa on. Etkai usko oikeasti myyntipuheita? Toki kyllä tuo soveltuu johonkin nettipelien yms pelaamiseen, ja C:S:n peluuseen.

19. Drunkah

Drunkah Guest

kuinka niin.

20. jorer

jorer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainahan kaikesta luvataan maat ja taivaat ;)

Kyl tosta kelpo paketin saa, kun vaihtaa kovon isompaan ja näyttikseksi vaikka 7600gt tai parempi.

21. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niimpä. Kyllä tuolla kokoonpanolla pelaa varmasti kaikkia uusia pelejä ihan sujuvasti. Eikä grafiikka-asetuksiakaan täydy pitää minimissä.

Jaa tämä sivu