CATALYST control center ei käynnisty

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Pertsa700 01.07.2006.

1. Pertsa700

Pertsa700 Guest

Moi. Kiitollinen olisin jos joku kertoisi miten saan ati catalyst control centerin auki?

Otin juuri pois omega-ajurit ja siivosin ylimääräiset atin ajuritiedostot pois ohjelmalla. Latasin atin sivuilta .net ja ccc paketin jne tarvittavat ja asensin (muuten onnistuneesti mutta joku pienoinen virhe luettaessa jotain tiedostoa) ihan ok muttei se vaan aukea. Olen ennekin vaihtanut ajurit näin ja se (ccc) on toiminut.

Kone ei edes näytä että catalyst ajurit olisi asennettu, mutta kaikki toimii hyvin - haluaisin vaan päästä säätämään näyttistä..

Kone amd3200+/1,5gbram,radeon x600pro, win xp home.

Kiitos avusta,

Pertsa

2.  
  3. Pertsa700

Pertsa700 Guest

Tää on jo kaiken huippu.

Sain asennettua cccn kun latasin suomenkielisen version aivan samasta fileestä - mutt nyt se kehtaa väittää etten saa tehdä muutoksia ja että pitää kysyä järjestelmänvalvojalta kun olen nimenomaan järj.val. kun tämä on vain ja ainoastaan oma henkilökohtainen koneeni!!!

Apuuva! Tässähän vetää kohta herneen nenään.

Pertsa

4. Pertsa700

Pertsa700 Guest

Ongelmani on tavallaan ratkennut, palasin omegaan..

Mutta jos joku tietää tuosta jotain niin kirjoitelkaa vaan, tai sitten että miksi (kun ccc on asennettu) väittää se, ettet ole järj.valv.?

Pertsa

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Viimeksi muokattu: 02.07.2006
  6. Pertsa700

Pertsa700 Guest

Joo, kiitos käyn lukemassa.

Pertsa

7. Pertsa700

Pertsa700 Guest

Jep, kiitos vain, eipä tullut mieleen käydä ihan atin omilta sivuilta (häpeän minä) katsomassa neuvoja..

Kokeilen noita mikäli asennan nuo catalyst-systeemit uudestaan. Tieto lienee hyödyllinen kuitenkin muillekin, koska tiedän ettei ole vain minun ongelmani ollut.

Hyvää kesää

Pertsa

Jaa tämä sivu