1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lg GSA-H20L

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Fattiboy 29.06.2006.

  1. Fattiboy

    Fattiboy Guest

    Laite on n. kk vanha, ja kun sillä yrittää polttaa jotain, on vastaus TRACK FOLLOWING ERROR.
    Mikä mahtaa mättää, ja mikä neuvoksi? ajurit päivitetty, kone poistettu järjestelmästä, ja annettu xp:n löytää se uudelleen yms.Kone väittää, että kaikki on ok, mutta....noh sanotaan vaikka että ei oo.
    Onko kellään ollut samoja ongelmia, ja jos on, niin neuvokaa urpoa mitä pitäisi tehdä?
     
  2.  
  3. janne59

    janne59 Active member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    1,041
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lukupää rikki? Takuuseen!
     
  4. Fattiboy

    Fattiboy Guest

    Se lukee kyllä, mutta ei polta,
     
  5. Fattiboy

    Fattiboy Guest

    Ja kokeilin, niin se polttaa kyllä DVD:n ihan kiltisti, mutta audio ja mp3 ei toivoakaan. Siis asema lukee moitteettomasti levyjä, polttaa DVD:n imagesta nätisti, mutta audio ja mp3 ei suostu levylle palamaan???
    Olen pihalla.
     
  6. janne59

    janne59 Active member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    1,041
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mp3:set poltetaan datana. Nerollako paistelet?
     
  7. Fattiboy

    Fattiboy Guest

    Joo, ja kiitos neuvoista kaikille kävin vehkeeseen uuden firmwaren ja se kysy, et ootko varma että haluut fläshätä, ja olinhan minä. sen jälkeen buuttasin koneen ja Voila toimii. Oon vaan niin super urpo näiden vehkeiden kanssa, että ei aina (koskaan) tajuu mistä kiikastaa, nyt oli kai joku ykkönen tai nolla lipsahtanu pois paikaltaan ;D Kitos vielä vastauksista.
     

Jaa tämä sivu