1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Thor Satelliitti ja Canal +

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi hallma 29.06.2006.

  1. hallma

    hallma Member

    Liittynyt:
    29.06.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen aivan vihreä satelliittien kanssa. En ymmärrä tuon taivaallista koko touhusta. Minulla olisi seuraavanlainen haaste:
    Meillä oli Helsingissä Canal Digital ohjelmapaketti sateliittivastaanottimen kautta (käyttää vissniinkin thor satelliittia?). Nyt muutin perheeni kanssa Sveitsiin Baselin eteläpuolelle asustelemaan. Haluaisin saada suomen kanavat näkyviin TV1,2,MTV3, Nelonen yms. Ja tietenkin lisäksi ENGLANNIKSI puhutut ja suomeksi tekstitetyt Canal elokuvat myös. Paikallinen kaapeli työntää kymmeniä kanavia, joista kaikki ovat dupattuja (saksaksi, ranskaksi tai italiaksi).
    a) onko thor satelliitti tavoitettavissa täältä, vai onko se pohjolan oma pörriäinen?
    b) jos on, mistä tiedän suunnat ja asteet?
    c) toimiikohan tuo suomalainen kortti thor:lla täällä, tai jos thor ei ole käytettävissä, jollain muulla satelliitilla.

    Nimimerkki: pihalla
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    a) Kyllä pitäisi toimia ja saman kokoisella lautasella.

    [​IMG]

    c) Kortti kyllä toimii, mutta ilmeisesti sopimusta CD:n kanssa ei tehdä rajojen ulkopuolelle eli asiakkaan tulisi olla kotimaassa (laskutusosoite). Tämä hoituisi tietysti esim. jos tuttu Suomessa hoitaa sopimuksen nimelleen ja "maksaa" laskun. Voin toki olla väärässä sopimuksen teosta rajojen ulkopuolle.
     
    Viimeksi muokattu: 29.06.2006
  4. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Seuraavan kerran kun käyt Suomessa, menet lähimpään paikkaan mistä Canalin paketteja myydään, ja tilaat sen. Osoitteeksi laitat esim. Vanhempien, anopin tai kaverin osoitteen(tietysti sovit eka asiasta heidän kanssaan). Sitten viet kortin mennessäsi Sveitsiin ja makselet sille jonka osoitteeseen Canalin laskut menee ja se maksaa ne laskut(tai sitten lähettää sulle viitenumeron & summan tai laitat suoraveloitukseen).

    Ja tietty asentelet lautasen paikalleen ja nautit kanavista.

    Itse olen sitä mieltä että Canalille ei kannata mainita asiasta yhtään mitään, sillä siitä tuskin ainakaan mitään apua on.

     

Jaa tämä sivu