Mä olen aina luullut, ettei sillä asennolla ole väliä. Vaaka-asennosta pystyyn, minulle kävi näin: vaihdon jälkeen dvd-asema piti normaalia (ihan yhtä helvetillistä) ääntä kuin vaakatasossakin. Mutta tovin jälkeen tulee levyn "lautausnotkahdus", ja levy alkaa pyörimään hitaammin. JA SIIS SE ÄÄNI ON TODELLA HILJAISTA. Peli pyörii ihan normaalisti, kaikki toimii ihan normaalista, mutta se levy vain pyörii hitaammin. Tämä siis Oblivionia ja DOA4:sta pelatessa, muita pelejä en ole boksilla pelannut. Kysymykseni kuuluu: WTF? Kun vaihdoin takaisin, asema pyöritti taas lujaa ja kovaa, koko ajan. Nyt tätä kirjottaessa laitoin oblivionin päälle, meni about 15min ja sama juttu. Hiljaista on näköjään paremmissakin piireissä... 8-\
Ei ehkä liity aiheeseen, mutta jotenkin hajosin tähän otsikkoon "Pystyasennossa parempi?"...kiitos ja anteeksi.
Mulla kyseinen konsoli teki ihan nasevan näköset "viivat" erääseen peliin..tai siis sen levyyn, kun konsoli oli pystyasennossa. Sen jälkeen ei oo paljoo sitä pystyssä pidetty.
En en..jostain syystä kone teki kaameet jäljet levyyn ja kyseinen peli ei nyt valitettavasti toimi enää aivan täydellisesti..oliskohan sillä mitään vaikutusta, että se peli on ostettu englannista?
Kyllähän se on jotenkin pakosti tärähtänyt tms, tai pelilevy on ollut jotenkin viallinen. Jos ei ole niin silloin on konsolissa vikaa. Ei paljon muita vaihtoehtoja ole.
Onko teillä muuten ollut sellaista ongelmaa että kesken pelin boxin asemasta saattaa kuulua kova ärähdys, ja peli on noin sekunnin kaksi paikallaan? Minulla samanlaista ärähtelyä kuuluu myös joidenkin dvd-elokuvien kohdalla sekä musiikkia levyltä kuunnellessa... Kannattaako se kiskaista takuuseen vai onko muillakin näitä ihania ongelmia?
joo mul on tullu oblivionissa pari kertaa et jumasee about 5-10 sekunniks ja sen jälkeen pelittää taas.
kyllä on pystyssä parempi. Sama juttu kun pelasin quake 4 niin aluks huusi asema, mut noin 15-30 min päästä loppu meteli. Suosittelen kaikille pystyasentoa Kuuluuko virtalähteen huutaa niin kovaa ku jääkaappi? on niin ärsyttävä meteli. Pystyyks sitä mitenkään estää? onks vinkkejä?