Mulla on tuommonen Connect3D radeon 9600 pro näyttis jossa on 2 ulostuloa ja nyt luin eräältä keskustelu foorumilta että sillai saa että on 2 näyttöä vierekkäin vaikkapa ja sit voi niinkun vetää hiiren osoittimen toiselta näytöltä toiselle ja tehdä eri juttuja kun mitä toisella näytöllä näkyy.onko tämä mahdollista tällä näyttiksellä? olen saanut 2 näyttöä toimimaan yhtäaikaa mutta kummassakin näytössä näkyy sama.
Kyllä sen pitäis olla mahdollista. Elikkä laitat vaan kaksi näyttöä kiinni toisiinsa ja avaat ati catalyst control centerin, ja laitat näytön päälle. Tarkistat vain ettei näyttö ole klooni tilassa, niin silloin pitäisi näkyä kaksi erillistä työpöytää.
Mikseiköhän mulla toimi tuo Ati catalyst centteri kunnolla?aina kun painan oikeaa hiiren näppäintä ja valitsen Ati catalyst center ja sit tuolta alhaalta väärällä sitä kuvaketta ja sit ylin niin se puskee 2 virhettä.toinen on tämmönen:http://img217.imageshack.us/img217/975/nimetn1gt.jpg Osaako kukaan autaa?
Windows XP Service Pack 2 ja Microsoft .NET Framework(uusin pitää olla) http://www.microsoft.com/downloads/...58a3-759e-473e-bf8f-52154438565a/dotnetfx.exe Microsoft .NET Framework ---^ noi kummatkin on vaatimuksena et toimis täysin!! onko sulla kummatkin
Pahoittelen, unohdin sanoa, että käytössäni on Radeon Omega Drivers (ver. 3.8.221) En sitten tiedä johtuuko niistä :E Että eikö ne sitten jotenkin tue tuota 2. näyttö tyhjänä temppua, koska sain siintä vain kloonin. Ja on SP2 / Framework
Service pack 2 ei vielä ole asennettu koska alustin vasta koneeni,pitää asennella se ja sit koittaa vielä.
elikkäs asenna kaikki mitä mainitsin ja sitten vasta alkuperäiset tai omega ajurit.. omega ajurit on varmaa vaan jalostetut ajurit alkuperäisistä tai jotain
Noniin SP2 ja Omega ajurit on nyt asennettu.sit jos voisitte kertoa tarkat ohjeet miten saan ne 2 näyttöä toimimaan.en ole vielä koittanut että toimiiko ne 2 näyttöä enää ollenkaan mutta heti huomenna testaan kun ei kehtaa tähän aikaan yöstä enää raahaamaan ja säätämään sitä. Mutta niitä ohjeita kiitos?=)
oikee nappi työpöydällä ja sit asetuksiin tai settingssiin(välilehti jossa on näytän kuvia) valitse sit toinen näyttö mikä ei oo viellä päällä ja paina sieltä laajenna kohtaa. se on siinä todenna napin yläpuolella. muista valita oikea resoluutio