Hain äsken http://only4pro.com/index.php?id=showitem&index=945 -tuulettimen, nyt tarvisin apua sen asentamisessa mun prossuun (AMD 64 3800+ x2). Kävin kattomassa biossista CPU lämpöä niin oli 67c. Onko jotain ohjetta ton asentamiseen? Mielummin kuvallista/suomalaista, mutta mikä tahansa käy. Tän mukana tuli tietysti tää Installation paperi mutta en tiedä mikä näistä pitäs valita ku on: 1.Back Plate Installation: LGA775/P4/K7) 2.Heatsink Installation: LG4775 Installation (standard) LGA775 Installation (alternative) P4 Installation K7 Installation K8 Installation (standard) K8 Installation (alternative) Mun emolevy on Asus A8NE-FM.
Mitä ne ees on, ja mistä löytyy? En kyllä ala googlettaa ku sieltä löytyy semmosta turhaa sössötystä että menis puol päivää etsiessä.
Homma hoidettu, toivottavasti . Aika iso tuuletin pienee koteloon, mutta sain sen sinne "ängettyä". Onko haittaa kun noi kupariputket (heatpipet?) on tosi lähellä muita koneen johtoja? Oon niitä välillä kokeillu ku jätin kannen auki, ei ne näytä kuumenevan? Heti ku olin ton tuulettimen asentanu menin biosiin ja siellä sanottiin että CPU on 60c, elikkä anturit on paskana? En usko että hyppää huoneenlämmöstä n. 20c->60c parissakymmenessä sekunnissa vaan koska menin biossiin. Miten ne sais korjattua?
Everest (Home edition) näyttää: Emolevy 39, Aux 58, Kovo1: 53, Kovo2: 45 voiko antureita ostaa, tai korjata.. Vai tarviiko mun ees tietää lämpöjä kun on kiinni toi uus ihqboxi? Speedfan näyttää -129c ja muista ohjelmista en muistakkaan