Emolevy tukee usb 2.0 mut sen ajuri cd:llä sanotaan et ajurit usb 2.0:lle tulee servicepack 1:n mukana. No mulla on asennettuna jo sevicepack 2:n ja sen takia tuo kyseinen puuttuva ohjain ei oikein onnistu asentaa microsoft update sivuston kautta... Mistä apua?Myöskään emolevyn valmistajan sivulta ei löydy ohjainta Windows Xp:lle,vanhemmille kylläkin...
Kun kytken USB 2.0 laitteen kiinni(esim. tulostimen) tulee ilmoitus että tämä laite voisi toimia nopeammin jos USB 2.0 olisi käytössä. Oon käynyt Biossinkin katsomassa ja tuki on siellä päällä.Nyt tuli hommattua tuo anyseen digiboxi niin ois välttämätöntä saada toi 2.0 toimimaan...
Emo on Asrock K8 UPGRADE-NF3 Mistähän nuo päivitykset kannattaa ladata?Kävin katsoo valmistajankin sivuilta,mut mikä on oikea?
Latailes tuolta: http://www.asrock.com/support/download.asp?Model=K8Upgrade-NF3 Sellainen kun nForce driver package ver: 5.10
Onko siellä laitehallinnas Enhanced USB host controller:ia? Jos ei ole niin onko koitettu update driver/päivitä ajurit valintaa ja antaa Windowsin etsiä parhaat ajurit tuolle PCI to USB host controller:ille?
Onko vinkkiä mistä kannattaa ladata? Yritin googlettaa sain kaksi linkkiä,joista toinen ei suostunut lataamaan ja toinen sisälsi ajurin vain win98:lle...
Eli laitehallinnasta standard PCI to USB host controller ja sen päällä sitten oikea hiiri ja update driver/päivitä ajurit ja sitten Install software automatically/asenna automaattiseti(suositeltu?) jonka jälkeen Windowsin pitäisi löytyy parempi ajuri ja asentaa se.
Btri, kenen ohjeilla nyt sait sen toimimaan USB 2.0 vauhdilla? Mulla ihan sama juttu. (Asrock 939Dual-SATA2)