1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xsat CDTV410 kaukosäätimen koodit

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi jayprkle 16.06.2006.

  1. jayprkle

    jayprkle Member

    Liittynyt:
    16.06.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli hankittua tuo Tieteen Kuvalehden mukana tullut yleiskaukosäädin ja olen yrittänyt saada tuota otsikossa mainittua digiboksia pelaamaan. Koodilistasta ei Xsattia löydy ja Saloran, Nokian, Finluxin ja Pacen koodit olen käynyt läpi, eikä vielä ole oikeaa löytynyt.

    Oliskohan kellään tietoa mitä muita kannattaisi kokeilla? Kauko-ohjain on mallia URCT-48B-01.
     
  2.  
  3. rd-jam

    rd-jam Member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei taida olla digiboksien koodeja yleiskaukoihin, ellei sitten ole säädintä johon voi päivittää ja ladata uusia koodeja.

    Omankin boksin sain tottelemaan (dvb-c 420 finlux)opettamalla vanhasta komennot (käytössä on kameleon 6 in 1 2nd generation).
     
    Viimeksi muokattu: 16.06.2006
  4. Arttu_

    Arttu_ Member

    Liittynyt:
    04.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ootteko siis saaneet jollain kakella ohjattua tuota xsat c410 ?? Oon yrittäny jonkun aikaa jo metsästää kakea mut ei oo tullu vastaan vielä yhtään mikä ois toiminu. En oo raskinu kuitenkaa ostaa mitään kallista "täysin oppivaa" kaukoo vielä.
     

Jaa tämä sivu